A termék sérülten érkezett
- Kérjük minden esetben ellenőrizze a terméket a kiszállításnál.
- Ha a termék átvételekor észleli a sérülést, kérjük ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában, sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.
- Ha a sérült termék átvétele megtörtént,kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre reklamacio@mall.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
GYIK
Ha a terméknek láthatóan sérült csomagolása van, akkor sem jelenti azt, hogy a termék a csomagolás belsejében sérült. Kérjük, minden esetben a futár jelenlétében ellenőrizze a termék sértetlenségét is. Amennyiben az ellenőrzés elmarad és a termék sérült, kérjük az adott terméket a sérüléssel és a termék csomagolásával együtt fényképezze le és a képeket küldje el részünkre reklamacio@mall.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.
A kérés feldolgozásához, kérjük készítsen képet a termék csomagolásáról, illetve a sérülésről és küldje el Ügyfélszolgálatunk részére az reklamacio@mall.hu e-mail címre.
A sérült terméket visszaküldheti nekünk. Nagyobb termékek esetében, mint például a hűtőszekrény vagy mosógép, biztosítjuk, hogy a sérült terméket elszállítjuk Öntől és új termékre cseréljük azt. Kérjük, amennyiben problémát észlel, jelezze Ügyfélszolgálatunk részére.
Nem talált választ a kérdésére?
Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.