A reklamációs igény leggyorsabb rendezése közvetlenül a márkaszervizben történik. Ezek listája megtalálható a használati utasításban vagy a garanciajegyen. Abban az esetben ha ez nem intézhető márkaszervizben, kérjük panaszával forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címen. Lehetősége van panasza bíróságon kívüli rendezésére is egy semleges harmadik fél által, az EU által biztosított alternatív vitarendezési fórumon.

Sérült vagy hibás termék

Royal-Sprint futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis és nagy csomagot az emeletre szállítva, a kért helyre tesszük, kicsomagoljuk, és Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, kérésre a régi készüléket díjmentesen el is szállítjuk. A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.

DPD futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük, és Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, kérésre a régi készüléket díjmentesen el is szállítjuk. A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.

Gebrüder Weiss futárszolgálattal történő kiszállítása esetén nagy csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük. A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.

Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.

Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:

  • Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vegye át.
  • Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk az ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címünkre.
  • Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.

Figyelem, mindez szállítás esetén akkor áll fenn, ha a szállító jelenlétében nézi át a terméket és még a szállító is jelen van!

Hiányos a csomag, vagy mást kapott

Ebben az esetben kérjük, írjon ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk…

Működési hibás termék

Amennyiben a termék használata során működési hiba lép fel, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunk felé az ugyfelszolgalat@mall.hu e-mail címen a rendelési szám és a hiba jellegének megadásával. Teljes szervizlistánkat a Hivatalos szerviz linkre kattintva találja.

  • 10 kg feletti csomagok esetén:
    rendszerint a szerviz kihívható (ha megvan a garanciajegy és a termék még garanciális).
  • 10 kg alatti csomag esetén:
    megkérjük, hogy ebben az esetben juttassa el hozzánk Ön a terméket.

Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:

  • Számlát (másolat)
  • A jótállási jegyet
  • A hiba, probléma leírását
  • Az Ön elérhetőségét

A fogyasztó a terméket postai MPL csomagként, futárszolgálattal vagy postai szabványlevélként (2 kg-ig) az eladó 1139 Budapest, Váci út 36-38 szám alatt található átvételi pontjába köteles visszajuttatni. Személyesen az adott rendelést kiadó átvételi ponton van lehetőség visszaküldeni.

Nem kapott számlát a futártól

A számlát minden esetben a kiszállítás után küldjük el az Ön e-mail címére elektronikus formában 3 munkanapon belül. A futár csak a szállítólevelet adja át a helyszínen.

Jótállás, Garancialevél nincs kitöltve

Házhoz szállítás esetén: a garancialevelet a Felhasználói fiókban megadott e-mail címre küldjük 3 munkanapon belül.

Figyelem!

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll, a szervizhálózat és üzletünk kötelessége kifogásával foglalkozni.

Rendelés lemondása - Elállás

Rendelés törlése

Amíg nem kapta kézhez a terméket - vagyis „nyitott” a megrendelés – Ön is törölheti a rendelést a saját Fogyasztói fiókjában azaz az Ügyfélközpontban.

Rendelés törlésének lépései:

  • Jelentkezzen be az oldalunkra
  • Lépjen be az Ügyfélkozpontba
  • Kattintson a „Rendeléseim” ablakra
  • Válassza ki az aktuális rendelését a rendelésszám alapján.
  • Ha egy terméket rendelt: Kattintson a fent látható „Megrendelés törlése” linkre.
  • Ha több terméket rendelt: Törölje a termékeket egyenként a „Tétel törlése” inkre kattintva. A lemondáshoz az összes tételt törölnie kell.

Elállás a vásárlástól

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?

Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.
Ha 2019. április 28. után vásárolt a mall.hu-n, elállási szándéka jelzéséhez ezt a nyomtatványt töltse ki.
Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő átutalással.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztó a terméket postai MPL csomagként, futárszolgálattal vagy postai szabványlevélként (2 kg-ig) az eladó 1139 Budapest, Váci út 36-38 szám alatt található átvételi pontjába köteles visszajuttatni. Személyesen az adott rendelést kiadó átvételi ponton van lehetőség visszaküldeni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

Szükséges a számla bemutatása is a garanciajegy mellett?

Igen, szükséges. A vásárláskor kapott bizonylat és jótállási jegy megőrzése szükséges ahhoz, hogy a termék meghibásodása esetén eljárhassunk, tehát jogosan figyelmeztetnek arra az eladók, hogy a számlát is meg kell tartani vagy le kell másolni.

Abban az esetben is kötelesek vagyunk kifogásukkal foglalkozni, ha nem mellékeltünk jótállási jegyet, vagy ha azt hibásan töltöttük ki.

Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.