Learning Resources Learning Resources LER 6965 elektronikus matematikai játék

Learning Resources Learning Resources LER 6965 elektronikus matematikai játék

Száma: 45733737
Közvetlenül partnerünktől
Learning Resources elektronikus matematikai játék LER 6965 A Minute Math elektronikus tanulókártya általános iskolás gyermekek számára alkalmas 6 éves kortól. Fejleszti a kritikus gondolkodást és tanítja a problémamegoldást. A játék összeadási, kivonási, szorzási és osztási feladatokat tartalmaz. A További információ
14 587 Ft
Partnerünktől: Mirag Invest DOO

Partnerünk által szállítva

2024.10.07 - 2024.10.09 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: Mirag Invest DOO

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 45733737

Leírás

Learning Resources elektronikus matematikai játék LER 6965

A Minute Math elektronikus tanulókártya általános iskolás gyermekek számára alkalmas 6 éves kortól. Fejleszti a kritikus gondolkodást és tanítja a problémamegoldást. A játék összeadási, kivonási, szorzási és osztási feladatokat tartalmaz. A gyermeknek az a feladata, hogy 60 másodpercen belül minél több matematikai feladvány megoldását megtalálja. Ezen idő letelte után a helyes eredmény megjelenik a képernyőn, ami a gyermeket a játék folytatására ösztönzi.

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

3 nehézségi szint

A játék 3 nehézségi szint közül választhat, így a különböző szintű felhasználók számára is megfelelő lesz. Az első szint lehetővé teszi az összeadási és kivonási feladatok megoldását 0-tól 10-ig, valamint a szorzótáblák megoldását: 1, 2, 3, 5 és 10. A 2. szint viszont 10–20 közötti összeadást/kivonást és 3-tól 12-ig terjedő szorzótáblákat kínál. A 3. szint viszont összeadást/kivonást biztosít többszörösével: 2, 3, 4, 5, 10-től 150-ig, valamint szorzótáblát 0–12-ig.

chłopiec i dziewczynka grają w grę matematyczną

A játék szabályai

A felhasználónak 5 másodperce van a játékra való felkészülésre. Ezen idő elteltével az egyik alsó képernyőn megjelenik egy szám, a felső képernyőn pedig az eredmény. A gyermeknek 60 másodpercen belül ki kell találnia a 3. számot, és minél több műveletet kell megoldania. A helyes vagy helytelen választól függően a készülék egy hangjelzéssel jelez. A 60 másodperc elteltével a 2. képernyőn megjelenik a helyes válaszok száma, a 3. képernyőn pedig a teljesített matematikai műveletek száma. Megjegyzés: a felső képernyőn lévő számnak mindig a legnagyobbnak kell lennie.

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

Okos tervezés

A játékot az ergonomikus kialakítás jellemzi a könnyű használat érdekében. Ráadásul lehetőség van a hangjelzések kikapcsolására – ekkor a készülék fényjelzéssel tájékoztat a helyes válaszról. A 60 másodperces időzítőt is kikapcsolhatja, ha egyszerűen lenyomva tartja a megfelelő gombot. A játék egy speciális csúszkával is fel van szerelve, amellyel aktiválhatod a megfelelő műveletet, például az összeadást vagy a szorzást. Ezenkívül 3 AAA elem (nem tartozék) szükséges a termék működtetéséhez. Ezenkívül 3 perc inaktivitás után a készülék automatikusan kikapcsol, hogy energiát takarítson meg.

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

Gyártó Learning Resources
Színes zöld
Alkalmas 6+ gyermekek számára
Méretek 20 × 24 cm
Tápegység 3 db 1,5 V-os AAA elem (nem tartozék)
Nehézségi szintek száma 3
Időzítő Igen, 60 másodperc
Hang- és fényjelzések igen
Automatikus kikapcsolás 3 perc után
*Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.7. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.