A MALL kínálata az Allegrora költözött! Fedezd fel új webáruházad! Tovább

NOMAD GAMES Talisman - The Dragon Expansion DLC (PC - Steam elektronikus játék licensz)

NOMAD GAMES Talisman - The Dragon Expansion DLC (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Száma: 41622233
Közvetlenül partnerünktől
„Három drákói nagyúr, szinte végtelen hatalmú és rosszindulatú lény, visszatért a tűzvidékre. Elnyerni a mesés parancsnoki koronát. Velük jönnek a gonosz sárkányok légiói, akik kihasználják sötét gazdáik félelmetes erejét. Most a föld megrendül elnyomó uralmuk alatt, és a korona utáni keresés ije… További információ
1 645 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Partnerünk által szállítva

2024.10.14 - 2024.10.15 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 41622233

Leírás

„Három drákói nagyúr, szinte végtelen hatalmú és rosszindulatú lény, visszatért a tűzvidékre. Elnyerni a mesés parancsnoki koronát. Velük jönnek a gonosz sárkányok légiói, akik kihasználják sötét gazdáik félelmetes erejét. Most a föld megrendül elnyomó uralmuk alatt, és a korona utáni keresés ijesztőbb és veszélyesebb, mint valaha!

A Dragon Expansion egy sor új mechanikát mutat be, köztük két új belső régiót. Készülj fel arra, hogy Talisman-élményed egy teljesen új szintre emelkedjen, miközben felkészülsz a Sárkány Urak elleni harcra.



Fedezze fel az új belső régiókat: a Sárkánybirodalom és a Sárkánytorony. Ezek az új belső régiók felváltják a fő játéktáblán szereplő összecsapásokat és győzelmi célokat. A játék megkezdése előtt eldöntheti, hogy a tábla melyik oldalával akar játszani.

A sárkány birodalma a normál táblához hasonló felépítésű, de számos nehéz kihívással büszkélkedhet, ahogy a sárkánypikkelyek száma növekszik. A Sárkány Birodalmon belül nem dobsz kockával, hanem egy-egy mezőt mozgatsz a tábla utasításait követve, amíg szembe nem szállsz a Sárkánykirállyal.

A Sárkánytoronynak egyetlen útja van, amely a Parancsnokság Koronájához vezet, ahol a karakterek a Sárkánykirály Paklijából kártyákat húzva mozognak a csigalépcsőn. Amikor áthaladsz a Sárkánytoronyon, nem dobsz kockával, hanem körönként egy mezőt mozgatsz, plusz egy további mezőt minden megölt ellenség után.

Ezek a belső régiók nem a gyenge szívűeknek valók, mivel szinte minden térrel találkozni kell. Győződjön meg róla, hogy felkészült, mielőtt átlép az Erő Portálján.

Draconic Lord kártyák és sárkánykártyák

A három sárkányúr, Varthrax, Grilipus és Cadorus visszatért Talisman földjére. Minden Sárkány rendelkezik egy különleges képességgel, amelyet Dragon Rage-nek hívnak, valamint egy dedikált Dragon paklit is. Minden pakli 56 kártyából áll, amelyeken új események, ellenségek, idegenek, tárgyak, követők és helyek szerepelnek. A sárkánykártyák esetén fennáll annak a veszélye, hogy a karakter a szokásosnál erősebb ellenséggel találkozik, de az esetlegesen megszerzett jutalmak is nagyobb értékűek.

Sárkányjelzők, alvásjelzők és koronajelzők

A játékos minden körének elején véletlenszerűen húz egy sárkányjelzőt. A sárkányjelzők speciális effektusokra és sárkánymérlegekre vannak osztva.

Különleges hatások:

Sárkányütés: A Sárkányütés jelzőt húzó játékos további két sárkányjelzőt húz, és feloldja azokat a húzás sorrendjében.

Dragon Slumber: A karakter, aki húzza a Dragon Slumber jelzőt, elhelyez egy alvásjelzőt egy általa választott sárkányra a táblán bármely régióban. Ha nincsenek sárkányok a táblán, a jelző bármely ellenségre helyezhető a táblán.

Dragon Rage: Dragon Rage akkor találkozik, amikor egy játékos húz egy Dragon Rage jelzőt a fordulójában. A hatások attól függően változnak, hogy éppen melyik sárkány a király:
  • A Varthraxl megköveteli, hogy 1 követőt dobj el. Ha nincsenek követőid, egy életet veszítesz.
  • A Grilipus megköveteli, hogy 1 varázslatot dobj el. Ha nincsenek varázslataid, egy életet veszítesz.
  • A Cadorus megköveteli 1 objektum eldobását. Ha nincsenek Tárgyaid, akkor egy életet veszítesz.

Ezeket a tokeneket mindig eldobjuk, miután hatásuk megszűnt.

Sárkány mérlegek:
A sárkánymérlegek hatása attól függően változik, hogy egy Draconic Lordra, a játéktáblára vagy egy karakterre helyezték-e őket.

Amikor először húznak egy sárkánymérleget, ráhelyezik a hozzá illő Drákói Nagyúr kártyára, ha egy sárkányúr 3 mérleget tesz rá, az a sárkány lesz a Sárkánykirály. Amikor egy sárkány lesz a király, az egyik jelzőjét arra a mezőre helyezik, amelyen a jelzőt húzó karakter van. A másik két jelzőt el kell dobni. A játék így folytatódik, és a Sárkánykirály gyakran fog változni.

A sárkánymérlegeket a karakterek birtokolhatják, ha legyőznek egy ellenséges sárkányt. A sárkány pikkelyek állítása két erőteljes hatást kínál a karaktereknek:
Ha egy karakter ellenséges vagy drákói nagyúrral találkozik, a karakter minden sárkányskálája, amely megfelel az ellenfelének, egy pontot ad a támadási pontszámához.
Ha egy karakter a Dragon Rage-et készül elszenvedni, eldobhat egy sárkányjelzőt, amely megegyezett a Dragon Lords-kal, hogy megszüntesse az effektusokat.

Amint egy játékos eléri a Parancsnokság Koronáját, a Sárkánykirály nem változhat. Az nyer, aki először legyőzi a Sárkánykirályt.

Sárkányölők

Varthrax, Grilipus és Cadorus hemzsegnek a Parancsnokság Koronáján. Egyenként 5 élettel hosszú, de bátor csata lesz a három sárkány megölése és a korona megszerzése. Ha egy karakter veszít a Dragon Lord elleni harcban, akkor egy életet és annak a sárkánynak a Dragon Rage-jét kell elveszítenie, akit megtámadtak. Miután az összes sárkányt legyőzték, az a játékos nyer, aki a legtöbb jelzővel rendelkezik, amely azt mutatja, hogy legyőzött egy drákói nagyurat.

sárkány Király

A király soha nem olyan ember, akit ki kell hívnia. A Sárkánykirállyal szembenézni nem könnyű, miután elérted az odúját, a köröd elején kockával kell dobnod, hogy eldöntsd a sorsod.

1–2) dobj el egy Talisman kártyát. Ha nincs Talisman kártyád, akkor inkább egy életet veszítesz.
3–4) Az óramutató járásával megegyező irányba haladva minden karakternek meg kell támadnia a sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel.
5–6) Támadd meg a Sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel. Ha Stand-off van, akkor vereséget szenvedsz.

Az a karakter nyer, aki utolsó életében eltávolította a királyokat, de ha a Sárkánykirály egyedül marad a Parancsnokság Koronáján, egész életét meggyógyítja.

Domain of Dragons

A játék elején véletlenszerűen egy drákói úr kártyát húznak, és képpel felfelé a parancsnoki koronára helyezik. Ez lesz a játék Sárkánykirálya. Bár a király nem változik meg, a többi sárkány megteszi a parancsát, hogy ne érje el őt a végső csatában.
  • Ha egy játékos Erővel rendelkező ellenséget húz, a játékosnak egy Varthrax kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
  • Ha egy játékos kézműves ellenfelet húz, a játékosnak egy Gilipus kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
  • Ha egy játékos tárgyat húz, a játékosnak egy Codorus kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
  • Amikor egy karakter megöl egy ellenséget egy sárkánykártyáról, megszerezheti a megfelelő sárkányskálát.
  • Amikor egy karaktert arra utasítanak, hogy húzzon egy sárkányjelzőt, ehelyett elszenvedi a King's Dragon Rage-t.
  • Az a karakter nyer, aki eltávolítja a Sárkánykirály utolsó életét.

Kihívás a Koronának

A Sárkánykirályhoz vezető út hosszú és nehéz. A normál szabályok szerint el kell érned a Parancsnokság Koronáját, de amikor megérkezel, a Sárkánytoronyba teleportálsz. A végső hozzájárulásod a Sárkánykirállyal való szembenézéshez itt kezdődik. Győzd le és nyerd meg a játékot.

Szállj szembe a Sárkánykirállyal

Támadd fejjel a Sárkánykirályt egy halálos csatában! Amint belépsz a Parancsnokság Koronájába, válaszd, hogy megtámadod a Sárkánykirályt erővel vagy mesterséggel, és azonnal támadj. Ha túléled, vedd el az egyik életet a Sárkánykirálytól, és támadd meg újra. Ha kiállásod van, vagy vereséget szenvedsz, a köröd véget ér. Egy életet veszítesz, és elszenveded a Dragon King's Dragon Rage hatásait.
A következő körödben újra megtámadod a királyt, amíg vagy te vagy ő el nem veszít minden életet.

Sárkánylovas

A Sárkánylovasokat szoros és egyedi kötelék fűzi sárkányaikhoz. Ez a kötelék lehetővé teszi számukra, hogy előnyökre tegyenek szert a Talisman földjén való utazás során. Amikor Sárkánylovasként játszol:
  • Amikor csatába vagy pszichikai harcba bocsátasz egy sárkányt, adj hozzá 3-at a támadódobásodhoz.
  • Ha legyőzsz egy sárkányt, elkaphatod, és követőnek veheted trófea helyett. Egyszerre csak egy elfogott sárkányod lehet. Amíg van egy elfogott sárkányod, a következő előnyöket élvezheted:
  • Miután dobtál a lépésedért kockával, legfeljebb 3-at adhatsz a pontszámhoz.
  • Két kockával dobhatsz csatában és pszichikai harcban, és a magasabb támadási dobást használhatod a támadási pontszámod meghatározásához.

Tűz varázsló

Amikor a sárkányok elérték Talizmán földjét, a Tűzvarázsló a tűzmágiára összpontosította a kiképzését, hogy szembeszálljon a sárkányok támadásaival. Ez arra késztette, hogy létrehozzon egy rendkívül erős Pyroblast képességet, és ellenálljon a legerősebb sárkánytámadásoknak. Amikor Fire Wizardként játszik:
  • A köröd elején 1 varázslatot szerezhetsz, ha a mesterséged megengedi.
  • Amikor egy karakterrel vagy lénnyel készülsz harcba bocsátkozni, eldobhatsz egy Pyroblastot. Dobj egy kockával, és add hozzá a mesterségedet. Ha a pontszám magasabb, mint a karakterek Erőssége, egy életet kell elveszíteniük. Ha a pontszám magasabb, mint a lény Erőssége, akkor megölik. A megölt ellenségeket nem lehet trófeának venni. Ha a pontszám egyenlő vagy alacsonyabb, mint a karakter vagy a lények ereje, a Pyroblastnak nincs hatása, és a csata normálisan megoldódik, várhatóan nem dobhatsz kockát a támadódobásért.
  • Önt nem érintik a sárkányok légúti támadásai.

Bűvész

Ahogy a föld megtelik vicsorgó sárkányokkal, az utazás árulkodóbb lett, mint valaha. A Varázsló képes manipulálni a táblán lévő kártyákat, és elkerülni a sárkánnyal való találkozást, mielőtt készen áll a csatára! Amikor varázslóként játszik:
  • A játékot 1 varázslattal kezded, és mindig van legalább 1 varázslatod.
  • Amikor találkozol egy mezővel, elővarázsolhatsz egynél több kalandkártya húzására vonatkozó utasításokat. Ha a mezőn még nincs kalandkártya, áthelyezhetsz egy képpel felfelé lévő kalandkártyát ugyanabban a régióban a meződre.

Sárkányvadász

Ahogy a földet Varthrax, Grilipus és Cadorus gyötörte, a Sárkányvadász magára vállalta, hogy vadászati készségeit csiszolja sárkányokra vadászva. Nincs Sárkány biztonságban sem tőle, sem megbízható fejszéjétől. Amikor Sárkányvadászként játszol:
  • A játékot fejszével kezded.
  • Ahelyett, hogy kockával dobnál a mozgásért, a legközelebbi sárkányhoz léphetsz egy másik mezőben a régiódban.
  • Amikor harcba keveredsz egy ellenséggel, halálos csapást mérhetsz. Dobj két kockát, és add össze őket a támadódobás meghatározásához. Ha halálos ütést adsz és duplákat dobsz, automatikusan vereséget szenvedsz, függetlenül a támadásodtól.

Minotaurusz

A csata hangjai kihozták a Minotauruszt a labirintusából. Erőteljesen lerohanja ellenségeit, és romot hagy maga után! Amikor Minotauruszként játszik:
  • Bármikor, amikor harcba készülsz a körödben, tombolhatsz, és a csata végéig hozzáadhatod a mozdulatkockád eredményét az Erődhöz.
  • Nem használhat páncélt.

Sárkánypapnő

A többi kalandtól eltérően a Sárkánypapnő látta a Sárkánykirályok és alattvalóik tiszta erejét és képességeit. Megérkezésük óta életét ezeknek a fenséges lényeknek szenteli. Amikor Sárkánypapnőként játszik:
  • A játékot 2 varázslattal kezded.
  • Amikor találkozol egy kultikussal, követőnek veheted ahelyett, hogy megtámadnád.
  • A kocka dobása után imádkozva használhatod az összes követődet, egyiket sem, vagy néhány követődet egy rituálé végrehajtására. A rituáléban használt minden követő 1-et ad a pontszámodhoz.
  • Amikor egy sárkánnyal találkozol, támadás helyett áldozatot ajánlhatsz fel. Dobd el az egyik követődet, a varázslatok tárgyát, és dobj két kockával, hogy ugyanazzal az eredménnyel imádkozz, mint a templomban.
  • Rád nincs hatással a Dragon Rage.



  • 138 sárkánykártya
  • Új belterületi testület
  • Sárkányjelzők
  • 6 karakter
  • 5 Alternatív befejezés

– El tudod érni a Parancsnokság Koronáját és legyőzni a Sárkánykirályt?
Egyéb tulajdonságok
Platform: Steam
Típus: Kiegészítő
Műfaj: Indie, Stratégia, Szerepjáték
Életkor: 7
Megjelenés dátuma: 2017–08–30
*Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.7. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.