NOMAD GAMES Talisman - The Dragon Expansion DLC (PC - Steam elektronikus játék licensz)
NOMAD GAMES Talisman - The Dragon Expansion DLC (PC - Steam elektronikus játék licensz)
Száma: 41622233
Közvetlenül partnerünktől
„Három drákói nagyúr, szinte végtelen hatalmú és rosszindulatú lény, visszatért a tűzvidékre. Elnyerni a mesés parancsnoki koronát. Velük jönnek a gonosz sárkányok légiói, akik kihasználják sötét gazdáik félelmetes erejét. Most a föld megrendül elnyomó uralmuk alatt, és a korona utáni keresés ije…
További információ
1 645 Ft
Partnerünktől:
XuPe GROUP Kft.
Partnerünk által szállítva
2024.10.14 -
2024.10.15
Standard szállítással várhatóan
Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.
Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma:
41622233
Leírás
„Három drákói nagyúr, szinte végtelen hatalmú és rosszindulatú lény, visszatért a tűzvidékre. Elnyerni a mesés parancsnoki koronát. Velük jönnek a gonosz sárkányok légiói, akik kihasználják sötét gazdáik félelmetes erejét. Most a föld megrendül elnyomó uralmuk alatt, és a korona utáni keresés ijesztőbb és veszélyesebb, mint valaha!
A Dragon Expansion egy sor új mechanikát mutat be, köztük két új belső régiót. Készülj fel arra, hogy Talisman-élményed egy teljesen új szintre emelkedjen, miközben felkészülsz a Sárkány Urak elleni harcra.
Fedezze fel az új belső régiókat: a Sárkánybirodalom és a Sárkánytorony. Ezek az új belső régiók felváltják a fő játéktáblán szereplő összecsapásokat és győzelmi célokat. A játék megkezdése előtt eldöntheti, hogy a tábla melyik oldalával akar játszani.
A sárkány birodalma a normál táblához hasonló felépítésű, de számos nehéz kihívással büszkélkedhet, ahogy a sárkánypikkelyek száma növekszik. A Sárkány Birodalmon belül nem dobsz kockával, hanem egy-egy mezőt mozgatsz a tábla utasításait követve, amíg szembe nem szállsz a Sárkánykirállyal.
A Sárkánytoronynak egyetlen útja van, amely a Parancsnokság Koronájához vezet, ahol a karakterek a Sárkánykirály Paklijából kártyákat húzva mozognak a csigalépcsőn. Amikor áthaladsz a Sárkánytoronyon, nem dobsz kockával, hanem körönként egy mezőt mozgatsz, plusz egy további mezőt minden megölt ellenség után.
Ezek a belső régiók nem a gyenge szívűeknek valók, mivel szinte minden térrel találkozni kell. Győződjön meg róla, hogy felkészült, mielőtt átlép az Erő Portálján.
Dragon Slumber: A karakter, aki húzza a Dragon Slumber jelzőt, elhelyez egy alvásjelzőt egy általa választott sárkányra a táblán bármely régióban. Ha nincsenek sárkányok a táblán, a jelző bármely ellenségre helyezhető a táblán.
Dragon Rage: Dragon Rage akkor találkozik, amikor egy játékos húz egy Dragon Rage jelzőt a fordulójában. A hatások attól függően változnak, hogy éppen melyik sárkány a király:
Ezeket a tokeneket mindig eldobjuk, miután hatásuk megszűnt.
Sárkány mérlegek:
A sárkánymérlegek hatása attól függően változik, hogy egy Draconic Lordra, a játéktáblára vagy egy karakterre helyezték-e őket.
Amikor először húznak egy sárkánymérleget, ráhelyezik a hozzá illő Drákói Nagyúr kártyára, ha egy sárkányúr 3 mérleget tesz rá, az a sárkány lesz a Sárkánykirály. Amikor egy sárkány lesz a király, az egyik jelzőjét arra a mezőre helyezik, amelyen a jelzőt húzó karakter van. A másik két jelzőt el kell dobni. A játék így folytatódik, és a Sárkánykirály gyakran fog változni.
A sárkánymérlegeket a karakterek birtokolhatják, ha legyőznek egy ellenséges sárkányt. A sárkány pikkelyek állítása két erőteljes hatást kínál a karaktereknek:
Ha egy karakter ellenséges vagy drákói nagyúrral találkozik, a karakter minden sárkányskálája, amely megfelel az ellenfelének, egy pontot ad a támadási pontszámához.
Ha egy karakter a Dragon Rage-et készül elszenvedni, eldobhat egy sárkányjelzőt, amely megegyezett a Dragon Lords-kal, hogy megszüntesse az effektusokat.
Amint egy játékos eléri a Parancsnokság Koronáját, a Sárkánykirály nem változhat. Az nyer, aki először legyőzi a Sárkánykirályt.
1–2) dobj el egy Talisman kártyát. Ha nincs Talisman kártyád, akkor inkább egy életet veszítesz.
3–4) Az óramutató járásával megegyező irányba haladva minden karakternek meg kell támadnia a sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel.
5–6) Támadd meg a Sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel. Ha Stand-off van, akkor vereséget szenvedsz.
Az a karakter nyer, aki utolsó életében eltávolította a királyokat, de ha a Sárkánykirály egyedül marad a Parancsnokság Koronáján, egész életét meggyógyítja.
A következő körödben újra megtámadod a királyt, amíg vagy te vagy ő el nem veszít minden életet.
– El tudod érni a Parancsnokság Koronáját és legyőzni a Sárkánykirályt?
A Dragon Expansion egy sor új mechanikát mutat be, köztük két új belső régiót. Készülj fel arra, hogy Talisman-élményed egy teljesen új szintre emelkedjen, miközben felkészülsz a Sárkány Urak elleni harcra.
Fedezze fel az új belső régiókat: a Sárkánybirodalom és a Sárkánytorony. Ezek az új belső régiók felváltják a fő játéktáblán szereplő összecsapásokat és győzelmi célokat. A játék megkezdése előtt eldöntheti, hogy a tábla melyik oldalával akar játszani.
A sárkány birodalma a normál táblához hasonló felépítésű, de számos nehéz kihívással büszkélkedhet, ahogy a sárkánypikkelyek száma növekszik. A Sárkány Birodalmon belül nem dobsz kockával, hanem egy-egy mezőt mozgatsz a tábla utasításait követve, amíg szembe nem szállsz a Sárkánykirállyal.
A Sárkánytoronynak egyetlen útja van, amely a Parancsnokság Koronájához vezet, ahol a karakterek a Sárkánykirály Paklijából kártyákat húzva mozognak a csigalépcsőn. Amikor áthaladsz a Sárkánytoronyon, nem dobsz kockával, hanem körönként egy mezőt mozgatsz, plusz egy további mezőt minden megölt ellenség után.
Ezek a belső régiók nem a gyenge szívűeknek valók, mivel szinte minden térrel találkozni kell. Győződjön meg róla, hogy felkészült, mielőtt átlép az Erő Portálján.
Draconic Lord kártyák és sárkánykártyák
A három sárkányúr, Varthrax, Grilipus és Cadorus visszatért Talisman földjére. Minden Sárkány rendelkezik egy különleges képességgel, amelyet Dragon Rage-nek hívnak, valamint egy dedikált Dragon paklit is. Minden pakli 56 kártyából áll, amelyeken új események, ellenségek, idegenek, tárgyak, követők és helyek szerepelnek. A sárkánykártyák esetén fennáll annak a veszélye, hogy a karakter a szokásosnál erősebb ellenséggel találkozik, de az esetlegesen megszerzett jutalmak is nagyobb értékűek.Sárkányjelzők, alvásjelzők és koronajelzők
A játékos minden körének elején véletlenszerűen húz egy sárkányjelzőt. A sárkányjelzők speciális effektusokra és sárkánymérlegekre vannak osztva.Különleges hatások:
Sárkányütés: A Sárkányütés jelzőt húzó játékos további két sárkányjelzőt húz, és feloldja azokat a húzás sorrendjében.Dragon Slumber: A karakter, aki húzza a Dragon Slumber jelzőt, elhelyez egy alvásjelzőt egy általa választott sárkányra a táblán bármely régióban. Ha nincsenek sárkányok a táblán, a jelző bármely ellenségre helyezhető a táblán.
Dragon Rage: Dragon Rage akkor találkozik, amikor egy játékos húz egy Dragon Rage jelzőt a fordulójában. A hatások attól függően változnak, hogy éppen melyik sárkány a király:
- A Varthraxl megköveteli, hogy 1 követőt dobj el. Ha nincsenek követőid, egy életet veszítesz.
- A Grilipus megköveteli, hogy 1 varázslatot dobj el. Ha nincsenek varázslataid, egy életet veszítesz.
- A Cadorus megköveteli 1 objektum eldobását. Ha nincsenek Tárgyaid, akkor egy életet veszítesz.
Ezeket a tokeneket mindig eldobjuk, miután hatásuk megszűnt.
Sárkány mérlegek:
A sárkánymérlegek hatása attól függően változik, hogy egy Draconic Lordra, a játéktáblára vagy egy karakterre helyezték-e őket.
Amikor először húznak egy sárkánymérleget, ráhelyezik a hozzá illő Drákói Nagyúr kártyára, ha egy sárkányúr 3 mérleget tesz rá, az a sárkány lesz a Sárkánykirály. Amikor egy sárkány lesz a király, az egyik jelzőjét arra a mezőre helyezik, amelyen a jelzőt húzó karakter van. A másik két jelzőt el kell dobni. A játék így folytatódik, és a Sárkánykirály gyakran fog változni.
A sárkánymérlegeket a karakterek birtokolhatják, ha legyőznek egy ellenséges sárkányt. A sárkány pikkelyek állítása két erőteljes hatást kínál a karaktereknek:
Ha egy karakter ellenséges vagy drákói nagyúrral találkozik, a karakter minden sárkányskálája, amely megfelel az ellenfelének, egy pontot ad a támadási pontszámához.
Ha egy karakter a Dragon Rage-et készül elszenvedni, eldobhat egy sárkányjelzőt, amely megegyezett a Dragon Lords-kal, hogy megszüntesse az effektusokat.
Amint egy játékos eléri a Parancsnokság Koronáját, a Sárkánykirály nem változhat. Az nyer, aki először legyőzi a Sárkánykirályt.
Sárkányölők
Varthrax, Grilipus és Cadorus hemzsegnek a Parancsnokság Koronáján. Egyenként 5 élettel hosszú, de bátor csata lesz a három sárkány megölése és a korona megszerzése. Ha egy karakter veszít a Dragon Lord elleni harcban, akkor egy életet és annak a sárkánynak a Dragon Rage-jét kell elveszítenie, akit megtámadtak. Miután az összes sárkányt legyőzték, az a játékos nyer, aki a legtöbb jelzővel rendelkezik, amely azt mutatja, hogy legyőzött egy drákói nagyurat.sárkány Király
A király soha nem olyan ember, akit ki kell hívnia. A Sárkánykirállyal szembenézni nem könnyű, miután elérted az odúját, a köröd elején kockával kell dobnod, hogy eldöntsd a sorsod.1–2) dobj el egy Talisman kártyát. Ha nincs Talisman kártyád, akkor inkább egy életet veszítesz.
3–4) Az óramutató járásával megegyező irányba haladva minden karakternek meg kell támadnia a sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel.
5–6) Támadd meg a Sárkánykirályt erővel vagy kézművességgel. Ha Stand-off van, akkor vereséget szenvedsz.
Az a karakter nyer, aki utolsó életében eltávolította a királyokat, de ha a Sárkánykirály egyedül marad a Parancsnokság Koronáján, egész életét meggyógyítja.
Domain of Dragons
A játék elején véletlenszerűen egy drákói úr kártyát húznak, és képpel felfelé a parancsnoki koronára helyezik. Ez lesz a játék Sárkánykirálya. Bár a király nem változik meg, a többi sárkány megteszi a parancsát, hogy ne érje el őt a végső csatában.- Ha egy játékos Erővel rendelkező ellenséget húz, a játékosnak egy Varthrax kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
- Ha egy játékos kézműves ellenfelet húz, a játékosnak egy Gilipus kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
- Ha egy játékos tárgyat húz, a játékosnak egy Codorus kártyát kell tennie a Kalandkártya pakli tetejére.
- Amikor egy karakter megöl egy ellenséget egy sárkánykártyáról, megszerezheti a megfelelő sárkányskálát.
- Amikor egy karaktert arra utasítanak, hogy húzzon egy sárkányjelzőt, ehelyett elszenvedi a King's Dragon Rage-t.
- Az a karakter nyer, aki eltávolítja a Sárkánykirály utolsó életét.
Kihívás a Koronának
A Sárkánykirályhoz vezető út hosszú és nehéz. A normál szabályok szerint el kell érned a Parancsnokság Koronáját, de amikor megérkezel, a Sárkánytoronyba teleportálsz. A végső hozzájárulásod a Sárkánykirállyal való szembenézéshez itt kezdődik. Győzd le és nyerd meg a játékot.Szállj szembe a Sárkánykirállyal
Támadd fejjel a Sárkánykirályt egy halálos csatában! Amint belépsz a Parancsnokság Koronájába, válaszd, hogy megtámadod a Sárkánykirályt erővel vagy mesterséggel, és azonnal támadj. Ha túléled, vedd el az egyik életet a Sárkánykirálytól, és támadd meg újra. Ha kiállásod van, vagy vereséget szenvedsz, a köröd véget ér. Egy életet veszítesz, és elszenveded a Dragon King's Dragon Rage hatásait.A következő körödben újra megtámadod a királyt, amíg vagy te vagy ő el nem veszít minden életet.
Sárkánylovas
A Sárkánylovasokat szoros és egyedi kötelék fűzi sárkányaikhoz. Ez a kötelék lehetővé teszi számukra, hogy előnyökre tegyenek szert a Talisman földjén való utazás során. Amikor Sárkánylovasként játszol:- Amikor csatába vagy pszichikai harcba bocsátasz egy sárkányt, adj hozzá 3-at a támadódobásodhoz.
- Ha legyőzsz egy sárkányt, elkaphatod, és követőnek veheted trófea helyett. Egyszerre csak egy elfogott sárkányod lehet. Amíg van egy elfogott sárkányod, a következő előnyöket élvezheted:
- Miután dobtál a lépésedért kockával, legfeljebb 3-at adhatsz a pontszámhoz.
- Két kockával dobhatsz csatában és pszichikai harcban, és a magasabb támadási dobást használhatod a támadási pontszámod meghatározásához.
Tűz varázsló
Amikor a sárkányok elérték Talizmán földjét, a Tűzvarázsló a tűzmágiára összpontosította a kiképzését, hogy szembeszálljon a sárkányok támadásaival. Ez arra késztette, hogy létrehozzon egy rendkívül erős Pyroblast képességet, és ellenálljon a legerősebb sárkánytámadásoknak. Amikor Fire Wizardként játszik:- A köröd elején 1 varázslatot szerezhetsz, ha a mesterséged megengedi.
- Amikor egy karakterrel vagy lénnyel készülsz harcba bocsátkozni, eldobhatsz egy Pyroblastot. Dobj egy kockával, és add hozzá a mesterségedet. Ha a pontszám magasabb, mint a karakterek Erőssége, egy életet kell elveszíteniük. Ha a pontszám magasabb, mint a lény Erőssége, akkor megölik. A megölt ellenségeket nem lehet trófeának venni. Ha a pontszám egyenlő vagy alacsonyabb, mint a karakter vagy a lények ereje, a Pyroblastnak nincs hatása, és a csata normálisan megoldódik, várhatóan nem dobhatsz kockát a támadódobásért.
- Önt nem érintik a sárkányok légúti támadásai.
Bűvész
Ahogy a föld megtelik vicsorgó sárkányokkal, az utazás árulkodóbb lett, mint valaha. A Varázsló képes manipulálni a táblán lévő kártyákat, és elkerülni a sárkánnyal való találkozást, mielőtt készen áll a csatára! Amikor varázslóként játszik:- A játékot 1 varázslattal kezded, és mindig van legalább 1 varázslatod.
- Amikor találkozol egy mezővel, elővarázsolhatsz egynél több kalandkártya húzására vonatkozó utasításokat. Ha a mezőn még nincs kalandkártya, áthelyezhetsz egy képpel felfelé lévő kalandkártyát ugyanabban a régióban a meződre.
Sárkányvadász
Ahogy a földet Varthrax, Grilipus és Cadorus gyötörte, a Sárkányvadász magára vállalta, hogy vadászati készségeit csiszolja sárkányokra vadászva. Nincs Sárkány biztonságban sem tőle, sem megbízható fejszéjétől. Amikor Sárkányvadászként játszol:- A játékot fejszével kezded.
- Ahelyett, hogy kockával dobnál a mozgásért, a legközelebbi sárkányhoz léphetsz egy másik mezőben a régiódban.
- Amikor harcba keveredsz egy ellenséggel, halálos csapást mérhetsz. Dobj két kockát, és add össze őket a támadódobás meghatározásához. Ha halálos ütést adsz és duplákat dobsz, automatikusan vereséget szenvedsz, függetlenül a támadásodtól.
Minotaurusz
A csata hangjai kihozták a Minotauruszt a labirintusából. Erőteljesen lerohanja ellenségeit, és romot hagy maga után! Amikor Minotauruszként játszik:- Bármikor, amikor harcba készülsz a körödben, tombolhatsz, és a csata végéig hozzáadhatod a mozdulatkockád eredményét az Erődhöz.
- Nem használhat páncélt.
Sárkánypapnő
A többi kalandtól eltérően a Sárkánypapnő látta a Sárkánykirályok és alattvalóik tiszta erejét és képességeit. Megérkezésük óta életét ezeknek a fenséges lényeknek szenteli. Amikor Sárkánypapnőként játszik:- A játékot 2 varázslattal kezded.
- Amikor találkozol egy kultikussal, követőnek veheted ahelyett, hogy megtámadnád.
- A kocka dobása után imádkozva használhatod az összes követődet, egyiket sem, vagy néhány követődet egy rituálé végrehajtására. A rituáléban használt minden követő 1-et ad a pontszámodhoz.
- Amikor egy sárkánnyal találkozol, támadás helyett áldozatot ajánlhatsz fel. Dobd el az egyik követődet, a varázslatok tárgyát, és dobj két kockával, hogy ugyanazzal az eredménnyel imádkozz, mint a templomban.
- Rád nincs hatással a Dragon Rage.
- 138 sárkánykártya
- Új belterületi testület
- Sárkányjelzők
- 6 karakter
- 5 Alternatív befejezés
– El tudod érni a Parancsnokság Koronáját és legyőzni a Sárkánykirályt?
Egyéb tulajdonságok
Platform: | Steam |
Típus: | Kiegészítő |
Műfaj: | Indie, Stratégia, Szerepjáték |
Életkor: | 7 |
Megjelenés dátuma: | 2017–08–30 |