NOMAD GAMES Talisman - The Dungeon Expansion (PC - Steam elektronikus játék licensz)
NOMAD GAMES Talisman - The Dungeon Expansion (PC - Steam elektronikus játék licensz)
Száma: 41676846
Közvetlenül partnerünktől
„Az ősi ajtó szilánkokra omlik… A csizmád elűzi a rothadó fát, kardod pedig vastag pókhálókat takarít el az utadról. Fáklyád nyilalló árnyékokat vet a nyirkos kőfalakra… és kiderül a Dungeon hazugsága! Fedezze fel a Dungeon régiót, a Talisman földjét körülvevő négy királyság egyikét. A bővítés eg…
További információ
1 545 Ft
Partnerünktől:
XuPe GROUP Kft.
Partnerünk által szállítva
2024.10.14 -
2024.10.15
Standard szállítással várhatóan
Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.
Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma:
41676846
Leírás
„Az ősi ajtó szilánkokra omlik… A csizmád elűzi a rothadó fát, kardod pedig vastag pókhálókat takarít el az utadról. Fáklyád nyilalló árnyékokat vet a nyirkos kőfalakra… és kiderül a Dungeon hazugsága!
Fedezze fel a Dungeon régiót, a Talisman földjét körülvevő négy királyság egyikét. A bővítés egy új tábladarabbal egészíti ki a fő Talisman táblát, amely a Talisman földje alatti sötét mélységekbe visz.
A Dungeon táblához a Ruins mezőben lehet hozzáférni a főtáblán. A Dungeon Régióban a karakterednek követnie kell a kockadobással való mozgás normál szabályait, azonban a táblának van egy meghatározott útvonala, amelyet követniük kell. A Dungeon Régió elhagyásához a karaktereknek el kell érniük a Kincseskamrát, vagy hátra kell haladniuk a táblán, és ki kell lépniük a Romok mezőnél.
Ha a Sötétség Urát legyőzik, a karakter átnézheti a kincskártyákat, és kiválaszthatja jutalmát. Ha egy karaktert legyőznek, erőfeszítéseik ellenére jutalom nélkül kell kijutniuk a Dungeonból. A sötétség soha nem hal meg… még ha az Úr legyőzi is, visszaszerzi testét, és készen áll arra, hogy szembeszálljon következő kihívójával.
„Bátor kimondhatatlan veszélyekkel, és fedezze fel, mi rejlik a sötétségben a Talisman világa alatt!”
Fedezze fel a Dungeon régiót, a Talisman földjét körülvevő négy királyság egyikét. A bővítés egy új tábladarabbal egészíti ki a fő Talisman táblát, amely a Talisman földje alatti sötét mélységekbe visz.
A Dungeon táblához a Ruins mezőben lehet hozzáférni a főtáblán. A Dungeon Régióban a karakterednek követnie kell a kockadobással való mozgás normál szabályait, azonban a táblának van egy meghatározott útvonala, amelyet követniük kell. A Dungeon Régió elhagyásához a karaktereknek el kell érniük a Kincseskamrát, vagy hátra kell haladniuk a táblán, és ki kell lépniük a Romok mezőnél.
Kincseskamra tér
A Kincseskamra mező az utolsó hely a Dungeonban. Hatalmas gazdagságot és mágikus műtárgyakat tartalmaz, de egyben a Dungeon leghatalmasabb teremtményének… a Sötétség Urának is az odúja. Amikor egy karakter eléri a Kincseskamrát, találkoznia kell a Sötétség Urával.Ha a Sötétség Urát legyőzik, a karakter átnézheti a kincskártyákat, és kiválaszthatja jutalmát. Ha egy karaktert legyőznek, erőfeszítéseik ellenére jutalom nélkül kell kijutniuk a Dungeonból. A sötétség soha nem hal meg… még ha az Úr legyőzi is, visszaszerzi testét, és készen áll arra, hogy szembeszálljon következő kihívójával.
Dungeon kártyák
A Dungeon kártyák hasonlóak a kalandkártyákhoz, de csak a Dungeon régióban találkozhatunk velük. Ezek a kártyák új eseményeket, ellenségeket, idegeneket, tárgyakat, követőket és helyeket indítanak el.A győztes mindent visz
A korona viselése nem minden, a kincs és az arany hordájával nyerni az. Harcold át magad a Dungeon-on, öld meg a Sötétség Urát mindenki más előtt, és nyerj.amazon
Erős akaratú és elszánt harcos, aki nem fél attól, hogy mit tartogat a Dungeon. Megmakacsolta magát, és addig harcol az ellenféllel, amíg azok valóban vereséget szenvednek. Ha Amazonként játszik:- Két kockával dobhatsz a mozdulatodhoz, és kiválaszthatsz egyet a mozgáshoz.
- Ha vereséget szenvedsz vagy kiállsz a csatában, figyelmen kívül hagyhatod az eredményt, és azonnal megvívhatod a csatát. Az első csatában használt vagy leadott effektusok, speciális képességek, tárgyak vagy varázslatok a második csatában is érvényben maradnak. El kell fogadnod a második csata eredményét.
Gladiátor
A Gladiátor természetes születésű vezető. Követői harcolni fognak vele, hogy segítsenek neki felemelkedni igazi dicsőségére. Amikor Gladiátorként játszik:- A játékot egy sisakkal kezded.
- Amikor páncélt használsz, és kockával dobsz, hogy elkerüld az életveszélyt, hozzáadhatsz 1-et a pontozáshoz.
- Valahányszor szerzel egy követőt, kiképzik, hogy harcoljon veled a csatád során. Használhatja az összes követőjét, néhányat vagy egyiket sem, és követőnként 1 erősséget ad hozzá. Ha vereséget szenvedsz, a normál jutalom mellett megölheted az egyik követődet.
cigány
A mágia ajándékával született cigány titokzatos jóslási képességei segítenek elkerülni a potenciálisan halálos eseményeket. Értékeli azt, amit mások nem, és képes megtanulni azokat a varázslatokat, amelyeket egyetlen használat után félredob. Amikor cigányként játszik:- Egy varázslattal kezded a játékot.
- Valahányszor egy eseményt kisorsolnak, használhatod a jóslat erejét, és dönthetsz úgy, hogy az esemény nem érinti, a többi karaktert a szokásos módon érinti.
- Amikor egy másik karakter varázslatot tesz a dobópaklira, elveheted és hozzáadhatod a saját varázslataidhoz, ha a mesterséged megengedi.
- Amikor eldobsz egy varázslatot, az a dobópakli aljára kerül.
Filozófus
Széleskörű tudását és filozófiai elméjét felhasználva a filozófus képes jó ítéletet hozni a teremtményekről, az ellenségekről, a tárgyakról és még sok másról, amellyel utazásaik során találkoznak. Ez a tudás lehetővé teszi számukra, hogy felmérjék a helyzeteket, és megpróbálják a legjobbat kihozni belőlük. Amikor filozófusként játszik:- Egy varázslattal kezded a játékot.
- Amikor egy képpel felfelé fordított kalandkártyán landolsz, eldobhatsz egy választott kártyát, amellyel nem szeretnél találkozni, és húzhatsz egy másikat a helyére, amivel találkoznod kell.
- Amikor olyan varázslatot húzol, amelyet nem szeretnél megtartani, eldobhatod, és húzhatsz egy másikat a helyére, amit meg kell tartanod.
Bajvívó
Magabiztos kardforgató képességében, más karakterekkel vagy több Ellenséggel való találkozás üdvözlendő kihívás a Swashbuckler számára. A Dungeon túlélése egyszerű feladat lesz számára. Ha swashbucklerként játszik:- Ha megnyersz egy csatát a körödben, egy plusz kört vehetsz fel. Ezt körönként csak egyszer teheti meg.
- Amikor a Mezőkön landolsz, húzhatsz két Kalandkártyát egy helyett, de mindkét kártyával találkoznod kell. Ha már van egy kártya a mezőkön, amikor odaérsz, húzhatsz egy második lapot, de mindkét lappal találkoznod kell.
- A kocsma dobása után, amikor ellátogatsz a kocsmába, hozzáadhatsz 1-et a pontszámhoz.
- 128 Dungeon kártya
- 20 varázslat kártya
- 10 kalandkártya
- 10 kincskártya
- 1 új alternatív befejezés
- 5 Új karakter
„Bátor kimondhatatlan veszélyekkel, és fedezze fel, mi rejlik a sötétségben a Talisman világa alatt!”
Egyéb tulajdonságok
Platform: | Steam |
Típus: | Kiegészítő |
Műfaj: | Indie, Stratégia, Szerepjáték |
Életkor: | 7 |
Megjelenés dátuma: | 2014–10–23 |