NOMAD GAMES Talisman - The Highland Expansion (PC - Steam elektronikus játék licensz)
NOMAD GAMES Talisman - The Highland Expansion (PC - Steam elektronikus játék licensz)
Száma: 41681286
Közvetlenül partnerünktől
„A legendák azt mondják, hogy a varázslat magasról, az ország legmagasabb hegyéről árad a világba. De vigyázz, mert a Felvidéken lakozik a rettegett Saskirály, minden varázslat forrásának őrzője. A betolakodók és a szerencsekeresők nem kapnak kegyelmet, mert nem felejtette el, hogy a tőle ellopot…
További információ
1 445 Ft
Partnerünktől:
XuPe GROUP Kft.
Partnerünk által szállítva
2024.10.14 -
2024.10.15
Standard szállítással várhatóan
Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.
Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma:
41681286
Leírás
„A legendák azt mondják, hogy a varázslat magasról, az ország legmagasabb hegyéről árad a világba. De vigyázz, mert a Felvidéken lakozik a rettegett Saskirály, minden varázslat forrásának őrzője. A betolakodók és a szerencsekeresők nem kapnak kegyelmet, mert nem felejtette el, hogy a tőle ellopott ékszerek most a Parancsnokság Koronáját díszítik.”
Fedezze fel a Felföld régiót, a Talizmán földjét körülvevő négy királyság egyikét. Ez a kiterjesztés egy új tábladarabbal egészíti ki a fő Talisman táblát, amely készen áll a felfedezésre. Mássz fel olyan magasra, amennyire csak merészelsz a Talisman legmagasabb csúcsára, miközben elképzelhetetlen gazdagság után kutatsz. Azért ne számíts arra, hogy könnyű mászás lesz…
Menjen el a veszedelmes Crags-be, és ott várja a Highlands bejáratát. A mozgás ugyanaz, mint a főtáblánál, miközben a Highlands-ben tartózkodsz, azzal a különbséggel, hogy követned kell a kijelölt útvonalat. Amíg ebben a veszélyes szélfútta régióban tartózkodsz, felvidéki kártyákat kell húznod a szokásos kalandkártyáid helyett. Ezek a kártyák ugyanúgy működnek, mint az alapjáték kalandkártyái, de a rajtuk lévő tárgyak és lények új és váratlan kihívásokat okoznak. Óvatosan kalandozz!
Eljutottál az utolsó mezőig a Highland táblán – a The Eyrie-ig.
Itt találkozhatsz a Felföld leghatalmasabb teremtményével, a Saskirállyal. A Saskirály egy sor ereklyét őriz, amelyeket megszerezhetsz, ha legyőzöd őt. Ezek az ereklyék előnyt jelenthetnek a Parancsnokság Koronájáért folytatott versenyben.
Amikor a Saskirállyal nézel szembe, egyharcban kell szembenézned vele. A követők, a varázslatok vagy a tárgyak nem harcolhatnak a karaktered helyében, ezért győződj meg róla, hogy képes vagy legyőzni őt, mielőtt megküzdöd a Felvidék bajnokával!
1) Minden karaktert megölnek – minden játékos elveszíti a játékot
2–3) 1 életet veszít
4–5) Válassz ki egy karaktert, akit meg kell ölni. Ha az összes többi karaktert megölik, te nyered a játékot
6) Az összes többi karaktert megölik – te nyered a játékot
Az összes megmaradt karakter fej-fej elleni csatába kezd azzal a játékossal, aki először lépett be a Parancsnokság Koronájába. Ez a játékos ezután eldöntheti, hogy kit akar először támadni. A vesztes egy életet veszít, a győztes pedig bármelyik másik karaktert választja megtámadásra. Ha a támadás kiállás, ugyanazok a karakterek újra harcolnak. A karaktereknek továbbra is ilyen módon kell támadniuk egymást, amíg csak egy karakter marad. Az utolsó megmaradt karakter nyeri a játékot!
Fedezze fel a Felföld régiót, a Talizmán földjét körülvevő négy királyság egyikét. Ez a kiterjesztés egy új tábladarabbal egészíti ki a fő Talisman táblát, amely készen áll a felfedezésre. Mássz fel olyan magasra, amennyire csak merészelsz a Talisman legmagasabb csúcsára, miközben elképzelhetetlen gazdagság után kutatsz. Azért ne számíts arra, hogy könnyű mászás lesz…
Menjen el a veszedelmes Crags-be, és ott várja a Highlands bejáratát. A mozgás ugyanaz, mint a főtáblánál, miközben a Highlands-ben tartózkodsz, azzal a különbséggel, hogy követned kell a kijelölt útvonalat. Amíg ebben a veszélyes szélfútta régióban tartózkodsz, felvidéki kártyákat kell húznod a szokásos kalandkártyáid helyett. Ezek a kártyák ugyanúgy működnek, mint az alapjáték kalandkártyái, de a rajtuk lévő tárgyak és lények új és váratlan kihívásokat okoznak. Óvatosan kalandozz!
Eljutottál az utolsó mezőig a Highland táblán – a The Eyrie-ig.
Itt találkozhatsz a Felföld leghatalmasabb teremtményével, a Saskirállyal. A Saskirály egy sor ereklyét őriz, amelyeket megszerezhetsz, ha legyőzöd őt. Ezek az ereklyék előnyt jelenthetnek a Parancsnokság Koronájáért folytatott versenyben.
Amikor a Saskirállyal nézel szembe, egyharcban kell szembenézned vele. A követők, a varázslatok vagy a tárgyak nem harcolhatnak a karaktered helyében, ezért győződj meg róla, hogy képes vagy legyőzni őt, mielőtt megküzdöd a Felvidék bajnokával!
Kobold
Az erdő gyermekeként a Szellem megtanulta elkerülni az ott leselkedő durva lényeket, valamint elkerülni az erdő veszélyeit. Természetes rokonsága a mágiával azt jelenti, hogy mindig két varázslathoz fér hozzá, hogy megzavarja és túljárjon ellenfelei eszén! Amikor Sprite-ként játszik:- A játékot 2 varázslattal kezded.
- A játék során mindig van legalább 2 varázslatod.
- Az Erdőben és az Erdőben elkerülheti a karaktereket.
Gazember
Egynél több Ellenséggel megküzdeni könnyű egy kettős fegyveres Rogue számára, és ő a mestere annak, hogy aranyat lopjon legyőzött ellenfeleitől. Amikor Zsiványként játszik:- Ha egyszerre több mint 1 ellenséggel harcolsz, dobhatsz 1 kockát, és az eredményt hozzáadhatod a támadási pontszámodhoz.
- Amikor legyőzsz egy karaktert csatában vagy pszichikai harcban, és úgy döntesz, hogy aranyat veszel, elviheted helyette az összes aranyát.
- Amikor meglátogatod a Tavern Mystic-et vagy az Enchantress-t, dobhatsz 2 kockát, és kiválaszthatsz egyet a találatok közül.
Felvidéki
A Highlander valóban egy legendás ember. A történetek azt állítják, hogy leküzdötte a sziklákat, és bemerészkedett a szakadék legtávolabbi részébe, ahol karcolás nélkül emelkedett ki! Ha Highlanderként játszik:- Nem kell dobnia a kockával a sziklákban vagy a szakadékban, hacsak nem akarja.
- Amikor leszállsz a hegyekre, húzhatsz két Kalandkártyát egy helyett, de mindkét kártyával találkoznod kell. Ha már van egy kártya a dombon, húzhatsz egy második lapot, de mindkettővel találkoznod kell.
- Amikor csatába készülsz, tölthetsz és hozzáadhatsz 2-t a támadási pontszámodhoz. Ha tölt, ki kell hagynia a következő kört, hogy visszaszerezze az eszét.
Alkimista
A rejtett tudás után az alkimista felfedezte, hogyan lehet a fizikai anyagot arannyá alakítani. Ha nem az aranyra vágysz, az alkimista az aranyát hasznos bájitalokká is átalakíthatja. Amikor alkimistaként játszik:- A köröd során a birtokodban lévő tárgyakat arannyá alkimisíthatod. Dobd el a kiválasztott tárgyat, és szerezz 1 aranyat minden tárgyért és 3 aranyat minden varázstárgyért.
- A köröd során a birtokában lévő aranyat bájitalokká alkímisíthatod. Minden eldobott aranyért 2 sorsot pótolhatsz, 1 életet gyógyíthatsz, vagy 1 varázslatot nyerhetsz.
- Ugyanabban a körben alkímizhatod a tárgyakat arannyá és az aranyat bájitalokká.
Valkyrie
A Valkyrie egy hatalmas harcos, akit nem szennyezhet be a gonosz. Képes arra, hogy segítségül hívja szent hatalmát, hogy feltámasztson minden bukott követőt. Ha Valkűrként játszik:- Csata közben hozzáadhatsz 1-et a támadási pontszámodhoz.
- Látogassa meg a temetőt, mintha gonosz kötődésű lenne.
- Amikor egy követőt megölnek, feltámaszthatod, és megtarthatod a követődnek, ahelyett, hogy a dobópaklira helyeznéd. Minden követőt körönként csak egyszer támaszthatsz fel.
Vámpírnő
Más karaktereknek vigyázniuk kell, ha a vámpírnő a közelben leselkedik, különösen, ha meg akarják tartani az esetleges követőiket! Amikor vámpírnőként játszol:- Amikor megtámadsz egy másik karaktert, dönthetsz úgy, hogy a támadást pszichikai harcba helyezed. Ezt nem teheted meg, ha egy másik karakter megtámad.
- Amikor meglátogatja a temetőt, felgyógyulhat életértékére.
- Bármelyik követőt elvehetsz attól a karaktertől, amelyre rákerülsz.
- A köröd során bármelyik Követődből kiszívhatod az életerőt. Dobd el a kiválasztott Követőket, és kapsz 1 életet minden eldobott követőért.
Eagle King
A Saskirály megszerezte magának a Parancsnokság Koronáját, és rajtad múlik, hogy legyőzd őt. Meg kell támadnod a Saskirályt kézműves vagy erő segítségével, és azonnal újra támadnod kell, ha sikeres vagy a csatában. Ha a Saskirálynak sikerül legyőznie téged, és senki más nem áll a Parancsnokság Koronáján, akkor egész életében gyógyítani fog, amíg nem találkozik következő kihívójával. Az a játékos nyeri a játékot, aki legyőzi őt!A végzet keze
Ez a befejezés nem ejt foglyokat. Amint egy karakter eléri a Parancsnokság Koronáját, körönként egy kockával kell dobnia. A kockadobást a befejezési táblázat alapján ellenőrizzük:1) Minden karaktert megölnek – minden játékos elveszíti a játékot
2–3) 1 életet veszít
4–5) Válassz ki egy karaktert, akit meg kell ölni. Ha az összes többi karaktert megölik, te nyered a játékot
6) Az összes többi karaktert megölik – te nyered a játékot
Battle Royale
Győződjön meg róla, hogy a kezében van egy talizmán ehhez a befejezéshez – ez egy halálos küzdelem! Bármely karakter, akinek nincs talizmánja, mire az első karakter eléri a Parancsnokság Koronáját, megölik.Az összes megmaradt karakter fej-fej elleni csatába kezd azzal a játékossal, aki először lépett be a Parancsnokság Koronájába. Ez a játékos ezután eldöntheti, hogy kit akar először támadni. A vesztes egy életet veszít, a győztes pedig bármelyik másik karaktert választja megtámadásra. Ha a támadás kiállás, ugyanazok a karakterek újra harcolnak. A karaktereknek továbbra is ilyen módon kell támadniuk egymást, amíg csak egy karakter marad. Az utolsó megmaradt karakter nyeri a játékot!
- 1 új tábladarab
- 142 Felvidéki kártya
- 10 varázslat kártya
- 12 kalandkártya
- 4 ereklye kártya
- 3 új alternatív befejezés
- 6 új karakter
Egyéb tulajdonságok
Platform: | Steam |
Típus: | Kiegészítő |
Műfaj: | Indie, Stratégia, Szerepjáték |
Életkor: | 7 |
Megjelenés dátuma: | 2015–03–06 |