A MALL kínálata az Allegrora költözött! Fedezd fel új webáruházad! Tovább

Sega Total War: ATTILA - Empires of Sand Culture Pack (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Sega Total War: ATTILA - Empires of Sand Culture Pack (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Száma: 34280193
Közvetlenül partnerünktől
Az Empires of Sand Culture Pack három új játszható frakciót és új vallási funkciókat hoz a Total War™-ba: ATTILA. – Új frakciók; Aksum, Himyar és Tanukhids új egyedi egységekkel. – Új kampánymechanika. – Új Horda mechanika. – Új vallási funkciók. Az Aksum, a Himyar és a Tanukhids egy- vagy többjá… További információ
3 085 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Partnerünk által szállítva

2024.10.11 - 2024.10.14 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 34280193

Leírás

Az Empires of Sand Culture Pack három új játszható frakciót és új vallási funkciókat hoz a Total War™-ba: ATTILA.

 – Új frakciók; Aksum, Himyar és Tanukhids új egyedi egységekkel.
 – Új kampánymechanika.
 – Új Horda mechanika.
 – Új vallási funkciók.

Az Aksum, a Himyar és a Tanukhids egy- vagy többjátékos kampánymódban, valamint egyéni és többjátékos csatákban használható.

Az Afrika és a Közel-Kelet zord sivatagaiból származnak ezek a frakciók az új Desert Kingdoms kulturális csoporthoz tartoznak, és új kampánymechanizmusokat, új hordajáték-mechanizmusokat, eseményeket, továbbfejlesztett vallási jellemzőket, harctéri névsorokat és egyedi egységeket hoznak a Total War™-ba. : ATTILA.

Sivatagi Királyságok

A Desert Kingdoms kulturális csoport minden frakciója a következő tulajdonságokkal rendelkezik:

+2 Higiénia minden régióban
+15 közelharci támadás sivatagi csatákban
A sivatagi kopással szembeni immunitás

Új vallási jellemzők

Mivel a vallási változások drámai hatással voltak ezekre a kultúrákra ebben az időszakban, az Empires of Sand Culture Pack számos olyan változtatást tartalmaz, amelyek növelik a vallás jelentőségét. Három új vallás érhető el: a keleti kereszténység, a judaizmus és a sémi pogányság.

Minden nem horda Desert Kingdoms frakciónak két fő vallása van, amelyek közül választhat. Aksum követheti a keleti kereszténységet és a sémi pogányságot, míg Himyar a judaizmus és a sémi pogányság között választhat.

A vallás most már messzebbre nyúlik, és a Desert Kingdoms kampány játékmenetének számos aspektusára hatással van. Mélyen összefonódik számos funkcióval, beleértve a láncok építését, a győzelmi feltételeket, az eseményeket, a technológiákat és az általános kampánybónuszokat:

Kettős vallásépítő láncok

Aksumnak és Himyarnak van egy építőlánca minden fő vallásukhoz. Frakcióvallásuktól függetlenül építhetik ezeket az épületeket. Ez lehetővé teszi a játékosoknak, hogy nagyobb ellenőrzést gyakoroljanak a frakcióvallásuk felett, és reagálva a helyzetükre változtassák azt.

Tier-5 laktanya

Aksumnak és Himyarnak két új 5. szintű laktanya áll rendelkezésre, mindegyik valláshoz egy. Egy laktanya kinyitásához a frakciónak 75%-os befolyással kell rendelkeznie az adott vallásban. Ezek a laktanyaépületek egyenként három egyedi elit egységet biztosítanak, valamint különféle kampányelőnyöket biztosítanak.

Megosztott győzelmi feltételek és eredmények

A Desert Kingdoms frakcióinak két győzelmi feltétele van, mindegyik fő vallásukra egy-egy, amely számos, az adott valláshoz kapcsolódó egységet és struktúrát foglal magában.

Megnövekedett diplomáciai jelentősége

Az új vallások megnövekedett diplomáciai hatást gyakorolnak, és arra kényszerítik a játékost, hogy gondosan válasszon vallást az alapján, hogy kivel kíván szövetséget kötni.

Örömépítés-lánc

A nem hordás Desert Kingdoms frakciók hozzáférhetnek egy új ipari épületlánchoz, amely nagy pénzösszegeket biztosít, de csökkenti a többségi vallást, ami azt jelenti, hogy választania kell a vallási stabilitás és az anyagi haszon között.

Vallási technológiák

Minden nem hordás Desert Kingdoms frakciónak van technológiai lánca minden fő vallásához. Ezek számos vallási és kampánybónuszt közvetítenek, amelyek segítenek kezelni és optimalizálni vallási választásait.

Megnövekedett vallási viszály miatti büntetések

A tartományaikon belüli vallási diszharmónia miatti közrendi büntetéseket megemelték az új vallások között, ami azt jelenti, hogy az előnyök kiegyenlítődnek a fokozott kockázattal, ha nem kezeli megfelelően vallásait.

Reaktív vallási események (Aksum és Himyar)

Két új esemény került hozzáadásra, amelyek bizonyos vallási feltételek teljesülését váltják ki, és érdekes dilemmákat és küldetéseket kínálnak.

Frakciók


A Tanukhidok


A Tanukhidok egy horda frakció, amely a sivatagi lázadást képviseli hiperagresszív játékstílussal, valamint számos egyedi tulajdonsággal és tulajdonsággal.

Frakcióvonás: Legendás Raiders
Rapacious Horda: Élelmiszerhez inkább a rendezési csaták, mint az épületek révén jutnak hozzá.
Győzelmi gyűlések: Minden katonai győzelem terjeszti a hírnevedet, és felduzzasztja soraidat, növelve a horda növekedését.
Növekvő rangok: Raiding pozícióban lévő seregek minden körben kapnak egy ingyenes Rebellion Militia egységet.

Történelem
A tanukhidok hosszú utat tettek meg hazájuktól. Eredetileg a qahtani törzsi konföderációhoz tartoztak, de a hazájukat pusztító árvíz következtében északra vándoroltak, végül teljesen elhagyták Arábiát.

A Római Birodalommal kapcsolatba kerülve a tanukhidokat azóta római foederatiként alkalmazzák, és megbízható lovasságként tartják számon. Nemrég azonban fellázadtak Róma ellen, miután Valens császár megpróbálta őket ortodoxról ariánus kereszténységre téríteni. A tanukhidok – harcos királynőjük, Mavia vezetésével – olyan keményen és hevesen küzdöttek, hogy többször is legyőzték a rómaiakat a terepen, és beleegyezést kényszerítettek a feltételeikbe.

Az esélytelenség ellenére ezek az ájtatos emberek szabad arabként teremtettek életet maguknak, akik nem fogadnak hűséget senkinek, csak Istennek és bátor királynőjüknek – minden bizonnyal minden, ami az igazi nagyság eléréséhez szükséges!

A kampány jellemzői


Új épület fák
A vándorlás során a Tanukhidok hozzáférhetnek egy teljesen új Horda épületfához, amely 34 új épületből áll, mindegyik egyedi műalkotásokkal és kampányeffektusokkal.

Egyedi eseménylánc
Egy vadonatúj eseménylánc kalauzol el a rómaiak elleni lázadásodban, és végül elvezet a rendezéshez és a birodalom megalakításához.

A dinamikus barakk feloldása
A küldetések teljesítése a laktanya magasabb szintjeit nyitja meg, és hozzáférést biztosít új, disszidáló római egységekhez.

Az egység névsora
A Tanukhid névsor a harctéri terület-ellenőrzésre és a mikromenedzsmentre összpontosít. A könnyű, de erős lökéslovasság lopakodó egységekkel és gyors csuka egységekkel párosul.

Badyia Skirmishers – Könnyű szár (minden terepen rejtve marad) Javelinmen
Desert Pikes – Könnyű, gyors előrehaladási csukák nagy rakétablokk eséllyel
Dune Lancers – Nagyon könnyű gerilla-bevetésű sokklovasság gerely előfutárral
Mavia testőrei – Nagyon nehéz lökéslovasság (tábornok egysége)
Mavia's Chargers – Nagyon könnyű sokkoló cav nagyon jó töltési bónuszokkal
Mavia's Chosen – Nagyon könnyű sokkoló cav kivételes töltési bónuszokkal
Mavia's Lancers – Nagyon könnyű lökhárító cav jó töltési bónuszokkal
Rebellion Militia – Zéró fenntartású csapatok magas rakétablokk eséllyel és alacsony sebzésekkel
Sandstorm Lancers – Nagyon könnyű gerilla bevetésű sokklovasság gerely előfutárral
Tanukhid Ambushers – Könnyű szárú kardforgatók kivételes teljesítménnyel
Tanukhid Pikes – Nehéz csukák gyors előrehaladással
Desert Palatina Defectors – nehéz római védekező gyalogság
Sivatagi légiós gárda – nehéz római védekező gyalogság
Hetaireia gárda – római kétkezes baltás gyalogság
Clibanarii – Nehéz római lökéslovasság íjakkal


Aksum


Az Afrika partján található Aksum lakossága a kiváló kereskedelmi útvonalaknak köszönheti hatalmát, ami játékmenetükben és tulajdonságaikban is tükröződik.

Frakcióvonás: Kelet kapuja
Ellátó hálózat: +30 élelmiszer minden aktív kereskedelmi hálózathoz (maximum 150).
Merchant Guards: +100 a zsoldos medence feltöltési arányához.
Kereskedelmi elsajátítás: +10% kereskedelmi bevétel.
Történelem
Aksum Királysága a kereskedelem révén virágzik; a Selyemút kedves azoknak, akik tudják
hogyan hasznosítsa gazdagságát, és az aksumiták az életüket azzal töltötték, hogy ezen kereskednek.

Noha etióp szívvidékeit több száz éve megszállták, Aksum a közelmúltban megnövekedett az Indiába és azon túlra vezető, rendkívül jövedelmező kereskedelmi útvonalnak köszönhetően, amelyen található. Amikor egy nemzet ilyen gazdaggá és hatalmassá válik, vonzza azokat, akik el akarják lopni a vagyonát maguknak; a szomszédos Himyariták az egyik ilyen ellenfél.

Az 5. század hajnalával ismét katonai és vallási határvonalak húzódnak a homokban. Aksum élvezi Róma kegyeit, és a világ gazdagsága tölti meg kasszáit – hadd nézzen szembe az aksumi acéllal, és érezze az aksumi erejét azok, akik ezt kihívják!

A kampány jellemzői


Egyedi eseménylánc
Egy egyedülálló eseménylánc arra készteti, hogy erőforrásokat szerezzen cserébe új fűszerépületek és Gupta indiánok által befolyásolt egységek felszabadításáért.


Az egység névsora

Az Aksumite névsor az erős lándzsákra és a lökhárító csapatokra összpontosít. Könnyen páncélozottak, de képesek pusztító optimális sebzésre. Számos szokatlan csapattal is rendelkeznek, például vadászkutyás íjászokkal és hibrid fejsze/íj egységekkel.

Abunasi gárda – nehéz védekező lándzsás lovasság (csak a keleti keresztények számára)
Adana Marksmen – Elit Warhound íjászok
Adana Trackers – Warhound Bowmen
Afar Camel Riders – Guerilla bevetésen lovas Camel Swordsmen
Afar Raidmasters – Shock gyalogság kivételes támadással (csak szemita pogány)
Afar Swordsmen – Shock gyalogság magas támadással
Beher's Chosen – Nehéz szállodai egység (csak sémi pogány)
Bet Giorgis Cavalry – Közepes lándzsás lovasság kivételes támadással (csak a keleti keresztények számára)
Elite Tor Warriors – Nehéz védekező lándzsák
Marz íjászok – Snipe (tűz a fedezékből) íjászok
Masqal lándzsások – Magas páncéltörő, magas támadású lándzsások (csak a keleti keresztények számára)
Mounted Marz Archers – Lovas íjászok
Ras Guard – Nehéz védekező lándzsa egység előfutárral
Sons of the Invincible Mahrem – Nagy alapsebzés, magas támadási lándzsások (csak szemita pogány)
Spice Guard – Hibrid kétkezes fejsze egység íjjal
Spice Warriors – Könnyű khanda hadonászó
T'or Warriors – védekező lándzsások

Himyar


Himyar egy erős arab királyság a félszigeten. A Himyariták túlélik száraz vidékeiket a sivataghoz való speciális alkalmazkodás során.

Frakcióvonás: Sivatagi harcosok
Fáradtsági arány: –15% minden harcosnál.
Marib Dam: Egyedülálló termékenységnövelő épület a frakció fővárosában.
Sivatagi szabotőrök: Leállítja a külföldi utánpótlást azokban a régiókban, ahol hadseregek vannak jelen.

Történelem
A szabai királyság lecsökken, és helyette Himyar emelkedik fel! A győztes Shamir Yuhar'ish „Saba, Dhu Raydan és Hadramawt és Yamanat királyának“ nyilvánította magát a koronázásán, és senki sem meri megkérdőjelezni ezt a kiáltványt.

A Sabaea helyi hatalma nagyrészt szárazföldi kereskedelmi útvonalakon alapult, de Himyar új tengeri kereskedelmi útvonalakat fedezett fel és használt ki Indiába, így Dél-Arábia fő gazdasági hatalmává vált. A szomszédos Aksumhoz hasonlóan Himyar irányítja a kereskedelem áramlását a keleti főbb kereskedelmi útvonalakon.

A militarista himjariták könyörtelenül törekszenek céljaikra, különösen akkor, ha szembenéznek a gyűlölt aksumitákkal. Himyar még a közelmúltban is áttért a judaizmusra, látszólag csak azért, hogy táplálja a közöttük dúló állandó háborút. Sokat áldozott azért, hogy egy zűrzavaros időszakban megőrizze erős pozícióját, és biztosan csak akarat erejével fogja megragadni a jövőt!

A kampány jellemzői


Marib Dam: Egyedülálló események
A Marib-gát az ókori világ mérnöki csodája volt, bár híresen áttörték. Himyarként játszva a játékosok időszakonként javítási lehetőségeket kapnak. A gát gondozás nélkül hagyása árvízveszélyt jelent, a javítás pedig költséges – jó működés esetén azonban a gát számos előnnyel járhat.

Az egység névsora
A szívós és viharvert Himyar erők nagy állóképességű bravúrokra készülnek. A névsoruk egy sor harckocsizó védekező egység köré épül fel, hogy képviselje sivatagi szívósságukat.

Almaqahs Lancers – Nagyon nehéz tevelándzsa (csak sémi pogány)
Páncélozott Himyarite Shotelai – Páncélozott tevére szerelt shotelai
Ashum – Könnyű íjászok nagy pajzzsal
Athars Chosen – 80 fős egység, kivételes egészséggel, támadással, morállal, sebzésekkel és rohamokkal (csak szemita pogány)
Baltha Defenders – Elit nehéz védekező fejsze gyalogság
Baltha Warriors – Védekező fejsze gyalogság
Himyarite Shotelai – tevére szerelt szállodai egység
Jamal al-Baltha – Tevelovas fejszék
Jamal al-Rumha – tevére szerelt gerelyhajító egység
Khahyahlim – Erősen páncélozott védekező kard egység (csak a judaizmus)
Rumha Skirmishers – Erősen páncélozott csatárok lándzsafal kialakítással
Rumha Warriors – Elit nehéz csatározók lándzsafal kialakítással
Sahnegohrim – Kivételes közelharci védelmi egység (csak a judaizmus)
Zafar Sentinels – Nagyon nehéz védekező fejsze egység (csak általános)
Zealot Sicarius – Törékeny száregység magas erkölcsi és töltetű (csak a judaizmus)
Zodiákus íjászok – lovas íjászok (csak szemita pogány)
Egyéb tulajdonságok
Platform: Steam
Típus: Kiegészítő
Műfaj: Stratégia
Megjelenés dátuma: 2015–09–15
*Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.7. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.