A MALL kínálata az Allegrora költözött! Fedezd fel új webáruházad! Tovább

Sega Total War: Warhammer - Call of the Beastmen (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Sega Total War: Warhammer - Call of the Beastmen (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Száma: 34280135
Közvetlenül partnerünktől
Total War: WARHAMMER – Call Of The Beastmen kampánycsomagNew Beastmen Race a Grand CampaignbenKét új játszható legendás lordTovábbi kampánytérképet ad a játékhoz az egyedülálló „Eye… További információ
6 725 Ft
Partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Partnerünk által szállítva

2024.10.11 - 2024.10.14 Standard szállítással várhatóan
 

Termékek partnerünktől: XuPe GROUP Kft.

Az értékesítés a MALL.HU-n keresztül történik, beleértve a panaszkezelést és a termék visszaküldését.
A partner külön csomagban fogja küldeni a terméket.
Partnerünk határozza meg a szállítási módot és ennek költségét.
Száma: 34280135

Leírás

Total War: WARHAMMER – Call Of The Beastmen kampánycsomag






  • New Beastmen Race a Grand Campaignben
  • Két új játszható legendás lord
  • További kampánytérképet ad a játékhoz az egyedülálló „Eye for an Eye” Beastmen történet kampányával
  • Új egyedi egységek, szörnyek, hősök, mágia és játékjellemzők hordái

Valami megmozdul az Óvilág mély, sötét erdeiben. A kicsavarodott törzsek között a Beastlords nyugtalanná válik a mindent elsöprő harci szomjúságtól. A káosz idejében összekovácsolódott barbár, állati ördögök nagy hadvezéreit gyűjtik össze hozzájuk; az emberi intelligencia, az állati ravaszság és a nyers, vakmerő vadság sötét ötvözete.

Amint a Szörnyek előbújnak erdei odúikból, tízezer pata izgatott egyesülésben bújik elő, a sápadt szőrtengerből pedig egy magzatos pézsma emelkedik ki. A harci kürtök dörgése átüti a homályt, és azon túl is: Bordeleaux-tól Ostermarkig a Call Of The Beastmen hallható lesz szerte az Óvilágban!

A Call of The Beastmen Campaign Pack bemutatja a Beastmeneket, mint a Total War: WARHAMMER játszható versenyét. Egy elvadult, káosztól szennyezett hordafaj, pestisként járják az Óvilágot, félig emberi aberrációkat és kolosszális vadállatokat állítva elő a csatában, amelyek közül sok egyedi képességekkel rendelkezik. A The Beastmen játszható a Grand Campaignben, az egyéni és többjátékos csatákban, valamint a saját történetkampányukban, az An Eye For An Eye-ben.


Szemet Szemért



Az An Eye For An Eye egy kompakt történetkampány, amely a szörnyetegeket egy vad gerillaháborúba állítja az emberiség ellen. A konfliktus színháza egy testre szabott kampánytérkép, amely a nyugati Reikland-csatornától a keleti Hochlandig terjedő, sűrű erdős szárazföldet ábrázolja. A játékos magára ölti a Legendás Szörnyeteg-Lord Khazrak The One Eye szerepét, miközben az emberek földjeit tönkreteszi, és megpróbálja megölni ellenségét, Boris Todbringert, a middenheimi gráfot. A vad erdőkben azonban más vadállat törzsek leselkednek, és nagy fegyvertartásra lesz szükség hűségük biztosításához…


Kampány játékstílus



Horda játékmenet
A The Beastmen egyedülállóan agresszív horda-stílusú kampányjátékot kínál, utazás közben hordozza infrastruktúráját, és soha nem telepedik le a hagyományos módon. A Chaos Warrior hordákkal ellentétben azonban minden Beastmen egység rendelkezik a Resilience passzív képességgel. Ez immunissá teszi őket a belső harcok okozta kopás ellen, amikor két vagy több horda áll egymás közelében, és elősegíti a hordák közötti együttműködést.

Káosz korrupció
A szörnyetegek a káoszkorrupciót is terjesztik, bárhová is mennek, destabilizálva a tartományokat és lemorzsolják az ellenséges erőket. Egyedülálló hősökkel, építőláncokkal, technológiai fákkal, toborzási lehetőségekkel, Lord és Hero képességfákkal, valamint egy exkluzív Lore of Magic-vel (The Lore of The Wild) új és vad módot kínálnak a Total War: WARHAMMER játékhoz.

Bestial Rage
Minden Beastmen Lord által vezetett seregnek van egy Bestial Rage mérője. Amint a hadsereg portyázik vagy harcba bocsátkozik, ez a mérő emelkedik, amíg egy új Brayherdot meg nem hívnak – egy mesterséges intelligencia által vezérelt Beastmen hordát, amelyet a játékos meghatározott célpontokra irányíthat, vagy támogathatja a szülősereget mozgás közben. Ha bármely hadsereg Bestial Rage-je túl alacsonyra esik, belharc kezdődhet, ami csapatok elvesztéséhez és a legrosszabb esetben lázadáshoz vezethet.





Egyedülálló katonai álláspontok
A Beastmen játékstílust az egyedi hadseregállások is jellemzik. A Beastmen Ambush a szokásos kampánytérkép-mozgatási módjuk, és lehetővé teszi a hadsereg számára, hogy lesből csapjon le a mozgásban lévő ellenséges erőkre.

A Hidden Camping álláspont lehetővé teszi, hogy a hadsereg az árnyékba olvadjon, és az infrastruktúrájukra és a toborzásukra összpontosítson, a legélesebb szemű ellenséges lordokon kívül mindenki számára láthatatlan.

A Beast-Paths lehetővé teszi a hadsereg számára, hogy figyelmen kívül hagyja a járhatatlan terepet azáltal, hogy a csak a fajtájuk által ismert titkos ösvényeket követi. Ha egy hadsereget megtámadnak ebben az állásban, az azt követő csata az atmoszférikus új Beast Path csatatérképek egyikén zajlik majd.

Más fajokhoz hasonlóan a The Beastmen is beállhat a Raiding pozícióba, hogy bevételt gyűjtsön be, növelje a Bestial Rage-et és közzavart szítson az ellenséges területen.





Egyedülálló csata utáni lehetőségek
Amikor egy Beastmen hadsereg meghódít egy ellenséges települést, a játékos két új csata utáni lehetőséget kap. Raze and Loot bevételt gyűjt a településről, mielőtt elpusztítaná, míg Raze and Defile lerombolja a települést, és istenkáromló emlékművet állít a helyére. Ez jelentős káoszkorrupciót generál a tartományban, és nagy népességnövekedési bónuszt biztosít a hordának.

Felkel a Sötét Hold!
A szörnyetegeket sötét kötelék fűzi Morrsliebhez, a Káosz Holdhoz. Ahogy az éjszakai égbolton gyarapodik, részeg bakchanáliák bravúrjaira és iszonyatos áldozatokra adják őket beteges tekintete alatt. Amikor egy időszakos Telihold esemény történik a Beastmen kampányjátékban, a játékosnak meg kell irányítania a Warherdjeit, hogy melyik csavart cselekedetben hajtson végre. Az ilyen sötét ünnepségekért gyakran árat kell fizetni, de Morrslieb mindig megjutalmazza a híveket!

Legendás Lordok






Az Aastmen Grand Campaignt a két Legendás Lord egyike vezetheti: a félelmetes Beastlord Khazrak The One Eye, vagy az istenkáromló Bray-Shaman, Malagor The Dark Omen.

Mindegyiknek megvan a saját képességfája, képességei, küldetésláncai, legendás tárgyai és a Grand Campaign kezdőpozíciói. Khazrak megkezdi a nagy kampányt Esztália Tobaro régiójában, míg Malagor a The Marshes of Madnessben kezd játszani, a Badlands mélyén.

Khazrak The One Eye
Az állati intelligencia, amely Khazrak egyetlen jó szeme mögött fortyog, a Beastlords mintaképévé teszi. A legeredményesebb tábornokok türelmével és stratégiai ravaszságával megajándékozott Khazrak tökéletes gerillaháborút vív, keményen és gyorsan lecsap ott, ahol az ellenség a leggyengébb, majd az árnyékba olvadva megtervezi a következő csapást. Az egyetlen ember ura, aki valaha is a legjobban érte el, a middenheimi Boris Todbringer, aki megfosztotta egy szemétől a Runefang pengéjének egy metszésével.

Most Khazrak ismét támadásba lendül. Warherd a nyomában, ellensége felé lopódzik Drakland kicsavarodott lugain, és szándékában áll, hogy az udvariasságot teljes mértékben visszafizesse. Szemet szemért!

A Beastlord mellett Khazrak The One Eye egy erős közelharcos, két küldetéslánccal, megjutalmazza őt a Scourge és a The Dark Mail egyedi tárgyakkal.

A Scourge egy gonosz, szöges ostor, amely Bray-Sámánok számtalan generációjának keserű átkába van burkolva. A csatában Scourge javítja Khazrak közelharci támadási és fegyvererő tulajdonságait; a kampánytérképen csökkenti Khazrak hordájának toborzási költségeit, fokozza az általa generált káoszkorrupciót és növeli Khazrak csata utáni zsákmányát.

A Dark Mail egy ősi mágikus páncél, amely fokozza Khazrak páncélját és mágikus ellenállási tulajdonságait.

Khazrak rendelkezik a rakétaellenállás (15%), az ellenálló képesség, a bátorítás, az elrejtés (erdő) és a Primal Rage képességekkel (részletekért lásd alább az Egyedi képességeket).

Ha a Khazrak The One Eye-t választod kezdő Legendás Uradnak, akkor a faja +10% bevételre tesz szert a portyázásból és +5 vezetési pozíciót, amikor emberekkel harcol.





Malagor A sötét ómen
A Szörnyetegek – és valójában a Birodalom lakói – számára a Malagor az emberiség halálának testi megtestesülése. A The Lore of The Wild megértésében felülmúlhatatlan, a rítusok, amelyeket véghezvisz, elég gonoszak ahhoz, hogy még a legrosszabb Bray-Sámánokat is leküzdjék. Amikor Malagor és hordái leereszkednek egy emberi településre, örömmel áldozza fel papokat azokon az oltárokon, amelyeken szolgáltak. A Malagor The Dark Omen számára egyetlen istenkáromlás sem túlzottan utálatos, vagy a megszentségtelenítés túl csúnya.

Malagornak egyetlen küldetéslánca van, amely egy egyedi tárggyal jutalmazza, a The Icons of Vilification néven. Az istenkáromló ereklyéknek ez a mocsokkal kirakott gyűjteménye – halott papok koponyái, Athel Loren szentelt fáiról letépett ágak és még sok más – csökkenti a toborzás költségeit és növeli a kisebb Bray-Sámánok rangját. A csatában az Ikonok olyan aurát bocsátanak ki, amely növeli a Malagor környékén élők sebzését.

Malagor rendelkezik a rakétaellenállás (15%), az ellenálló képesség, a bátorítás, az elrejtés (erdő) és az elsődleges düh képességekkel (részletekért lásd alább az Egyedi képességek részt). A Malagor egy egyedi képességet is felszabadíthat a 15. szinten: Something Wicked This Way Comes. Ez állandó Hex varázslatot ruház Malagorra, ami –4 vezetést szerez a közeli ellenséges egységeknek a csatában és –3 vezetést az ellenséges seregeknek Malagor kampánytérkép régiójában.

Ha a Malagor The Dark Omen-t választod kezdő Legendás Uradnak, akkor a frakciód +1 Bray-Shamant állíthat ki, és az összes karaktered +5% mozgástartományt nyer.

Lordok



A hadvezéreket Beastlords irányítja, a maguk fajtájú, bámészkodó, taposó mesterei. A Beastmen fajra jellemző kampány-, csata- és közelharci képességfák mellett a Beastlord-ok számos egyedi készségfeloldással is rendelkeznek, amelyek javítják közelharci támadásukat, közelharci védekezésüket, vezetői képességeiket, fegyvererejüket és rakétaellenállási statisztikáikat, így rendkívül erős harcosokká és nagyszerű vezetők. A Beastlord-ok a Razorgor Chariots-on is felszerelhetők a 15. fokozattól.

Hősök



A Beastmen két egyedi hőstípust toborozhat és állíthat be.

Gorebull
A Gorebullok ormótlan, ikerszarvú közelharci specialisták – a minotauruszok leghatalmasabb példái. A harci képességek mellett újonnan konfigurált képességfákkal is büszkélkedhetnek, amelyek erős specializációs lehetőségeket kínálnak. Ezek erőteljes passzív és aktív támogató képességekben csúcsosodnak ki, amelyek fokozzák bármely horda kampány- és harci képességeit, amelyhez csatlakoznak.





Bray-Sámán
A Bray-Shamánok varázslatos hősök, akik képesek alkalmazni a Haláltörténetet, a Fenevadak Loreját, vagy a vadállati mágiaiskolát, amelyet csak a The Beastmen ismer, a The Lore of The Wildot. Ez a Lore számos egyedi hexát, kiegészítést és mágikus rakétát tartalmaz, de vitathatatlanul a legerősebb varázslata a Savage Dominion, amely lehetővé teszi a Bray-Sámán számára, hogy megidézzen egy Cygort közvetlenül a csata sűrűjébe!


Harctéri egységek



Egyedülálló képességek
A Beastmen névsorában szereplő egységek egyedülálló passzív képességekkel rendelkeznek, amelyek előnyöket biztosítanak a harcban. Ezek a következők.

ellenálló képesség
A Resilience, amely a Beastmen névsorának minden egységére jellemző, megakadályozza a hordák közötti belső harcok okozta kopást a kampány térképén.

Primal Fury
Sok Gor egység (Ungors, Gors, Bestigors és Centigors) rendelkezik a Primal Fury képességgel, ami állandó aktív buffot hoz Speed, Charge Bonus és Melee Attack jellemzőikbe.





Lármás
A centigorok felbátorodnak, amikor együtt harcolnak, isznak és lakomáznak, bár az ilyen „bátorság” a legjobb esetben is csak átmeneti. A csatában immunitást szereznek az erőnlét elvesztésével szemben és vezetői bónuszt. Ha azonban moráljuk ingadozni kezd, a Rowdy-effektus elvész.
Vérmohóság
A Minotaurs' Bloodgreed ördögi harcossá teszi őket, és bónuszokat hoz a Charge Bonus, Speed, Weapon Damage és Melee Attack tulajdonságaikba.

Lélekfaló
A tornyosuló kétlábú Cygor a varázslók lelkén lakmároz. A Cygor aurájának hatótávolságán belüli összes varázslónak nagyobb az esélye a félrevezetésre.





Mennydörgő töltés
A Razorgor sertés, tuskó nagy része villámgyors töltést tesz lehetővé, és buffokat ad a töltési sebesség és a töltési bónusz jellemzőinek.

Az élcsapat bevetése
Bár ez a képesség nem csak a The Beastmenre jellemző, a Beastmen névsorában a legtöbb egység rendelkezik ezzel. Ez azt jelenti, hogy a hadsereg nagy részeit be lehet vetni a normál bevetési zónán kívül és a mező mélyén, készen arra, hogy az ellenséggel zárjanak és nagyon rövid időn belül lecsapjanak.


Tier 1 egységek
Ungor Raiders: T1 rakétás gyalogság, íj
Képességek: Stalk, Resilience, Vanguard Deployment, Primal Fury

Ungor Spearmen falka: T1 közelharci gyalogság, lándzsa
Képességek: Rugalmasság, Rejtőzés, Elsődleges düh, Vanguard Deployment

Chaos Warhounds: T1 közelharci vadállatok, nagyon gyorsak
Képességek: Rakétaellenállás, Rugalmasság, Elrejtés


Tier 2 egységek
Ungor Herd (pajzsok): T2 közelharci gyalogság, fejsze és pajzs
Képességek: Stalk, Resilience, Vanguard Deployment, Primal Fury

Ungor Spearmen falka (pajzsok): T2 közelharci gyalogság, fejsze és pajzs
Képességek: Rugalmasság, Rejtőzés, Elsődleges düh, Vanguard Deployment

Chaos Warhounds (méreg): T2 közelharci vadállatok, nagyon gyorsak
Képességek: Rakétaellenállás, Rugalmasság, Rejtőzés, Méregtámadások


Tier 3 egységek
Centigorok: T3 közelharci szörnyű lovasság, nagyon gyors, élcsapat bevetés
Képességek: rugalmasság, élcsapat bevetése, primal Fury, részeg

Gor Herd: T3 közelharci gyalogság, fejsze
Képességek: rugalmasság, rejtőzködés, elsődleges düh

Gor Herd (pajzsok): T3 közelharci gyalogság, fejsze
Képességek: rugalmasság, rejtőzködés, elsődleges düh

Razorgor Herd: T3 közelharci szörnyű vadállat, páncéltörő
Képességek: rugalmasság, félelmet kelt, dörgő töltés

Minotauruszok: T3 közelharci szörnyeteg gyalogság, páncélozott
Képességek: rugalmasság, félelmet kelt, vérmohóság


Tier 4 egységek
Bestigor csorda: T4 közelharci gyalogság, nagy fejsze (páncélszúrás)
Képességek: rugalmasság, ősdüh, rejtőzködés

Chaos Spawn: T4 közelharci szörnyű gyalogság
Képességek: Rugalmasság, Félelmet kelt, Megtörhetetlen

Centigorok (hajítóbalták): T4 szörnyű rakétalovasság, páncéltörő, pajzsos, nagyon gyors,
Képességek: rugalmasság, élcsapat bevetése, primal Fury, részeg

Razorgor szekér: T4-es szekér, páncélozott, páncéltörő,
Képességek: Rugalmasság, Félelmet kelt, Mennydörgő töltés, Elsődleges düh

Minotauruszok (pajzsok): T4 közelharci szörnyű gyalogság, páncélozott és pajzsolt
Képességek: rugalmasság, félelmet kelt, vérmohóság


Tier 5 egységek
Centigorok (nagy fegyverek): T5 szörnyű közelharci lovasság, páncéltörő, nagyon gyors
Képességek: rugalmasság, élcsapat bevetése, primal Fury, részeg

Minotauruszok (nagy fegyverek): T5 közelharci szörnyeteg gyalogság, páncélozott, páncéltörő
Képességek: rugalmasság, félelmet kelt, vérmohóság

Cygor: T5 szörnyű tüzérség, speciális távolsági fegyver, nagyon nagy hatótávolság, rémületet okoz
Képességek: Rugalmasság, Félelmet okoz, Terrort okoz, Lélekfaló

Chaos Giant: T5 szörny, páncéltörő
Képességek: Rugalmasság, Félelmet okoz, Terrort okoz
Egyéb tulajdonságok
Platform: Steam
Típus: Kiegészítő
Műfaj: Akció, Stratégia
Életkor: 16
Megjelenés dátuma: 2016–07–28
*Törekszünk arra, hogy termékeink elérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.7. pontja alapján csak tájékoztató jellegűek. A rendelés véglegesítését követően e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk a termék várható átvételi idejéről.