Termékkel kapcsolatos reklamáció
Törekszünk arra, hogy minőségi termékeket tudjon vásárolni tőlünk, és mindezeket ismert és megbízható beszállítóktól szerezzük be Önnek. Ha, azonban a termék nem működik, javítunk, cserélünk vagy visszatérítjük a hibás termék vételárát.
Hogyan járjon el reklamációs igény esetében?
- Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez
- Reklamációs igény benyújtása e-mailen/ postán keresztül
- Javítás akár az otthonában
Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez
Fordulhat közvetlenül a márkaszervizhez
A panasz megoldásának leggyorsabb módja, ha közvetlenül kapcsolatba lép egy márkaszervizzel Ha otthonához közel van a szolgáltatás, személyesen adhatja át, vagy elküldheti oda. Néhány szolgáltatás ingyenes gyűjtést biztosít a Magyarország egész területén, vagy a terméket akár közvetlenül otthonában is meg tudja javítani a szerviz egy dolgozója.
Ehhez a termék megvásárlására vonatkozó igazolás (számla, jótállási jegy) szükséges.
A hivatalos szervizek listáját ide kattintva érheti el.
Ha nem talál hivatalos márkaszervizt az otthonához közel, kérjük, ellenőrizze a gyártó weboldalát vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat.
Reklamációs igény benyújtása postán keresztül vagy futárszolgálat segítségével
Reklamációs igény benyújtása postán keresztül vagy futárszolgálat segítségével
Küldje el a terméket közvetlenül a MALL.hu panaszkezelő osztályhoz, ahol örömmel fogjuk kezelni panaszát vagy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
- A hibabejelentéshez, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a problémát. Minél részletesebb információt kapunk Öntől, annál jobban tudja a szerviz kezelni a panaszt.2019. április 28. utáni vásárlás esetén: Kellékszavatossági és jótállási nyilatkozat 2019.04.28. 2019. április 28. előtti vásárlás esetén: Kellékszavatossági és jótállási nyilatkozat 2017.11.03.
- Óvatosan csomagolja be a terméket, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Tegye bele a csomagba a vásárlást igazoló számlát, jótállási jegyet és a kitöltött űrlapot.
- Küldje el a terméket:
A termékeket a Fogyasztó levélként, vagy futárszolgálattal csomagként feladva az m-HU Internet Kft. részére a 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10. (gödöllői ipari park) címre küldheti vissza.
Javítás az Ön otthonában
Javítás az Ön otthonában
A panasz megoldásának leggyorsabb módja, ha közvetlenül kapcsolatba lép egy márkaszervizzel Ha otthonához közel van a szolgáltatás, személyesen adhatja át, vagy elküldheti oda. Néhány szolgáltatás ingyenes gyűjtést biztosít a Magyarország egész területén, vagy a terméket akár közvetlenül otthonában is meg tudja javítani a szerviz egy dolgozója.
Ehhez a termék megvásárlására vonatkozó igazolás (számla, jótállási jegy) szükséges.
A hivatalos szervizek listáját ide kattintva érheti el.
Ha nem talál hivatalos márkaszervizt az otthonához közel, kérjük, ellenőrizze a gyártó weboldalát vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat.
GYIK
törekszünk arra, hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen, ugyanakkor a javítás ennél hosszabb ideig is eltarthat.
Szüksége van a vásárlást bizonyító dokumentumra és a kitöltött jótállási jegyre.
Ha postai küldeményként küldi vissza a terméket vagy futárszolgálat segítségével, kérjük a hibabejelentéshez töltse ki az alábbi űrlapot. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a tapasztalt hibát. 2019. április 28. utáni vásárlás esetén: Kellékszavatossági és jótállási nyilatkozat 2019.04.28. 2019. április 28. előtti vásárlás esetén: Kellékszavatossági és jótállási nyilatkozat 2017.11.03.
Nem kell, ugyanis a csomagolás nem része a panaszkezelési eljárásnak. Ha azonban az eredeti csomagolás elérhető, segít a termék szállítás közben a megfelelő védelem biztosításában.
A termékeket mindig óvatosan csomagolja be, hogy a termék ne sérüljön meg.
Igen, tartozékokkal együtt hozza vissza a terméket. Előfordulhat, hogy a tartozék az üzemzavar oka lehet, és a felhatalmazott szerviz kézbesítést igényel. Ez szükségtelenül meghosszabbíthatja a termék javítási idejét.
Igen, javasoljuk, hogy tartozékokat a fő termékkel együtt hozza vissza. Általában a tartozékok nem igényelhetők külön és nem részesülnek külön eljárásban.
Ha a márkaszervzből jeleztek Önnel ezzel kapcsolatban, kapni fog a szerviztől egy ún. csereigazolást.
Az eredeti példányt átadhatja:
- postai úton: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10. (gödöllői ipari park)
A lezáráshoz szüksége lesz:
- javításról szóló dokumentum (munkalap / csereigazolás),
- jótállási jegy (csak olyan termékek esetén, ahol a jótállási szolgáltatás igényelte)
- értékesítési számla másolatát
- terméket, hacsak a garancia megjegyzés nem jelzi, hogy a szerviz a terméket megtartotta
A küldött iratok alapján felvesszük Önnel a kapcsolatot a továbbiakkal kapcsolatban.
A javított áruk szállítási helyét a reklamáció beadásakor Ön választja ki. A termék a kiválasztott áruházhoz vagy közvetlenül az Ön által megadott címre szállítható.
Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
Valószínűleg elveszíti azokat. A javítás során egy meghatalmazott szervizben a gép gyári beállításainak visszaállítása elsődleges. Javasoljuk, hogy rendszeresen biztonsági másolatot készítsen az eszközéről.
Igen, lehetséges. Az engedélyezett személynek az eredeti panaszról szóló dokumentumokat vagy egy erről szóló SMS-t kell benyújtania, amelyben tájékoztatjuk Önt folyamat lezárásáról.
Nem talált választ a kérdésére?
Ha nem találta meg a választ a kérdésére, kérjük, telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. További információt a MALL.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.